Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanie odnosnie wizy studenckiej F1 o którą mozna się starać w Stanach. Mianowicie kiedys po zaminie wizy z turystyczniej B2 na studencka F1 mozna bylo uzyskac SSN jak również zrobic prawo jazdy amerykanskie i wyrobić ID. Czy jest tak nadal? Jeśli tak, to czy ktoś ma może namiary na szkołę w Chicago do której mogłabym się udać? Z góry dziękuję za odpowiedz. Zaznaczam, że jestem na ważnej wizie turystycznej i zależy mi aby utrzymać status.

Nie rozumiesz... O wizę można się starać tylko poza granicami USA. W Stanach możesz uzyskać tylko zmianę statusu - i pewnie to też zrobili Twoi znajomi. Nie ma takiej możliwości, aby dostali do paszportu wizę studencką. Jaka jest różnica między zmianą statusu a wizą to pewnie wiesz.

Niestety przy SSN i całej reszcie Ci nie pomogę.

You are on a student visa and you are expressly prohibited from working! You cannot just go out and get a job. Furthermore, to obtain your visa, you were required to prove you have sufficient funds for all of your school expenses and living costs. So where is that money?

If you were granted part-time on-campus employment as part of your acceptance, it should have been reported along with your I-20 to present as part of your student visa application. And as for internships, these are typically for juniors and seniors, are arranged through your school, and are for course credit. If you need an SSN for an internship which involves a stipend in addition to course credit, your school will advise you what you need to do at that time.

You are already trying to violate terms of your visa, and you could get yourself deported. Kiss college good-by.

za http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080724195801AAp4LhF

First of all, why do you thing that I want to have a SSN to get a job? I have money for school from Poland, cause I have my own business and I don't want to work during the school. But what if I want to make a Driver licenses? In Illinois I need to have SSN if I want to do Driver license and ID right?

Nie musisz po angielsku - to byl copy and paste... Ale zdajesz sobie sprawe ze te prawo jazdy bedzie mialo okres waznosci taki jak dokument wystawiony przez szkole (przynajmniej tak jest w OH - dostaje sie non-renewable i non-tranferable license z okresem waznosci do tego co jest na I-94 na przyklad).

Odpowiedz jest bardzo latwa do znalezienia z pomoca google. W kazdym razie brzmi: nie automatycznie, ale szkola ci pomoze jezeli masz prace na kampusie.

How can I get a Social Security number?

International students can only receive social security numbers if they are authorized to work. Students must receive authorization from the International Student Advisor (on campus-employment) or the INS (off campus employment). Employment without the appropriate authorization is a serious violation of your F-1 visa status. There is no other way to receive a Social Security number.

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Dodaj nową pozycję...