Skocz do zawartości

Wiza Narzeczeńska Czy Ślub Na Turystycznej?


anurga

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie :)

Zacznę od tego, że mam 43 lata, a więc nieco śmieszne dla mnie samej wydają się te wszystkie zawiłości ślubno - małżeńskie, bo wg mnie wiek już nie ten na takie atrakcje, ale... prawo jest prawem i chciałabym go przestrzegać.

Od prawie trzech lat jestem w związku z obywatelem USA. On mieszka u siebie, ja u siebie, widzimy się cztery razy w roku (ja lecę zimą na dwa tygodnie i potem latem na dwa miesiące - jestem nauczycielką, więc mogę, on przylatuje jesienią i wiosną). Na małżeństwie specjalnie mi nie zależy, żeby nie powiedzieć, że w ogóle, ale ponieważ chcielibyśmy jednak zamieszkać razem, przeprowadziliśmy burzę mózgów w sprawie wspólnej przyszłości. Przeanalizowaliśmy opcję zamieszkania w Polsce i opcję mojego wyjazdu do USA. Wyszło na to, że lepiej nam będzie w Stanach, choć droga ku temu jakby trudniejsza.

Przyznaję, że traktuję ślub jedynie jako drogę do wspólnego życia, ponieważ ogólnie przeszła mi chęć na jakiekolwiek zamążpójścia (raz ślub był i wystarczy moim zdaniem) Nawet w ubiegłym roku brałam udział w losowaniu GC, niestety, nie zostałam wylosowana. W zasadzie po to, żeby uniezależnić się od bycia małżonką ;)

Nie mniej chcemy być razem na co dzień i musimy coś w tym kierunku zrobić - im więcej wspólnie spędzonego czasu, tym trudniej się rozstać.

Mój partner ma stałą, stabilną pracę, dobre pieniądze, więc jako mój sponsor (prawny, finansowo jestem w pełni samodzielna) ma podstawę , by mnie do siebie ściągnąć.

Przedstawiłam sytuację, a teraz do rzeczy:

Chodzi nam o to, żeby jak najszybciej razem zamieszkać ( mam silne poczucie upływającego, zmarnowanego czasu i męczy mnie to bardzo).

W związku z tym co zrobić? Co skróci czas rozłąki? Czekać w Polsce na wizę narzeczeńską czy polecieć do USA, wziąć ślub i udać się po GC?

Będę wdzięczna za podpowiedzi.

Pozdrawiam,

A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach