APALAPUCZIJA Napisano 15 Lutego 2017 Zgłoś Napisano 15 Lutego 2017 Witajcie, nie wiem czy to odpowiednie miejsce ale mam nadzieje że znajde to czego szukam. Więc tak jestem Damian i mam 19 lat, za 4 miesiące kończę technikum. Mam zamiar wyjechać do USA, myslałem o florydzie aczkolwiek jestem zielony w tym. Szukam pomocy w sensie wskazówek/rad a może w późniejszym czasie stałego kontaktu lub pomocy w poszukaniu pracy czy lokum. Mam świadomość tego, że można samemu to zrobić i nie chce się wysługiwać. Ale jednak jest to rzut na głęboką wodę i z pomocą bedzie mi raźniej. Jesli nie jest to odpowiedni dział to przepraszam. Dziekuje za wszelkie odpowiedzi i komentarze. Pozdrawiam, Damian !
RobertNYc Napisano 15 Lutego 2017 Zgłoś Napisano 15 Lutego 2017 Zamiast Florydy, radziłbym wybrać NYC-łatwo tu znaleźć dobrze płatną pracę. Dużo ogłoszeń o pracę i wynajem mieszkania znajdziesz tutaj: http://bazarynka.com/ogloszenia/kategoria/26/praca-oferty/strona/1
APALAPUCZIJA Napisano 16 Lutego 2017 Autor Zgłoś Napisano 16 Lutego 2017 Myślałem o miejscu gdzie jest naokrągło ciepło stąd mój wybór we floryde. Chyba ze są jeszcze inne/lepsze miejsca.
kzielu Napisano 16 Lutego 2017 Zgłoś Napisano 16 Lutego 2017 A na podstawie czego konkretnie chcesz wyjechac na ta Floryde ?
katlia Napisano 16 Lutego 2017 Zgłoś Napisano 16 Lutego 2017 Co myslicie, forumowicze: czy on zdaje sobie sprawe ze nie mozna sobie, ot, tak emigrowac do USA? Ja zakladam ze niestety nie.
wojtekbp Napisano 16 Lutego 2017 Zgłoś Napisano 16 Lutego 2017 Raczej nie wie, duzo lektury przed nim......
RobertNYc Napisano 16 Lutego 2017 Zgłoś Napisano 16 Lutego 2017 2 godziny temu, APALAPUCZIJA napisał: Myślałem o miejscu gdzie jest naokrągło ciepło stąd mój wybór we floryde. Chyba ze są jeszcze inne/lepsze miejsca. Floryda jest dobra w zimie (BTW-w następny wtorek jadę do Miami Beach na 2 tyg urlopu). Latem to ci tamtejszy klimat bokiem wyjdzie.