APALAPUCZIJA Posted February 15, 2017 Report Share Posted February 15, 2017 Witajcie, nie wiem czy to odpowiednie miejsce ale mam nadzieje że znajde to czego szukam. Więc tak jestem Damian i mam 19 lat, za 4 miesiące kończę technikum. Mam zamiar wyjechać do USA, myslałem o florydzie aczkolwiek jestem zielony w tym. Szukam pomocy w sensie wskazówek/rad a może w późniejszym czasie stałego kontaktu lub pomocy w poszukaniu pracy czy lokum. Mam świadomość tego, że można samemu to zrobić i nie chce się wysługiwać. Ale jednak jest to rzut na głęboką wodę i z pomocą bedzie mi raźniej. Jesli nie jest to odpowiedni dział to przepraszam. Dziekuje za wszelkie odpowiedzi i komentarze. Pozdrawiam, Damian ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobertNYc Posted February 15, 2017 Report Share Posted February 15, 2017 Zamiast Florydy, radziłbym wybrać NYC-łatwo tu znaleźć dobrze płatną pracę. Dużo ogłoszeń o pracę i wynajem mieszkania znajdziesz tutaj: http://bazarynka.com/ogloszenia/kategoria/26/praca-oferty/strona/1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
APALAPUCZIJA Posted February 16, 2017 Author Report Share Posted February 16, 2017 Myślałem o miejscu gdzie jest naokrągło ciepło stąd mój wybór we floryde. Chyba ze są jeszcze inne/lepsze miejsca. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kzielu Posted February 16, 2017 Report Share Posted February 16, 2017 A na podstawie czego konkretnie chcesz wyjechac na ta Floryde ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
katlia Posted February 16, 2017 Report Share Posted February 16, 2017 Co myslicie, forumowicze: czy on zdaje sobie sprawe ze nie mozna sobie, ot, tak emigrowac do USA? Ja zakladam ze niestety nie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtekbp Posted February 16, 2017 Report Share Posted February 16, 2017 Raczej nie wie, duzo lektury przed nim...... Link to comment Share on other sites More sharing options...