JackMagda Napisano 10 Stycznia 2018 Zgłoś Napisano 10 Stycznia 2018 Cześć wszystkim, Ja i moja żona obecnie mieszkamy w Dubaju w Emiratach Arabskich. Niestety Dubaj nie jest miejscem, w którym można osiąść na stałe, dlatego pojawił się plan, aby przenieść się do USA i tam zacząć zapuszczać korzenie. Moja żona pracuje jako Cabin Crew/ Flight Attandant dla lini lotniczych Emirates a ja jestem dyplomowanym Grafikiem Projektantem /Art Directorem w Dubajskiej agencji reklamowej. Przeszukaliśmy trochę informacji w necie na temat sponsoringu, zielonych kart ect., ale nie mamy jednoznacznych odpowiedzi -dlatego tu piszę, bo to forum wydaje się najbardziej wiarygodne. Proszę, abyście udzielili nam jakiś informacji - w jaki sposób moglibyśmy się przenieść do USA na stałe. Temat loterii wiz jest już przeniesiony na 2019 rok wiec pozostaje nam tylko sponsoring. 1) Jakie mamy szanse dostania wiz sponsorskich w naszych profesjach? 2) Czy są jakieś firmy, które legalnie organizują sponsoring? 3) Czy są jeszcze jakieś "sposoby" na dostanie pozwoleń o prace w USA? 4) Czy każda firma może złożyć wniosek do urzędu o wizę sponsorską (dla pracownika spoza USA)czy tylko duże korporacje? 5) Czy znacie i możecie polecić jakieś kancelarie prawne w US, które zajmują się organizowaniem wiz sponsorskich? Z góry dziękuję za wszelkie informacje i pomoc. Proszę też pisać na priv.
kzielu Napisano 10 Stycznia 2018 Zgłoś Napisano 10 Stycznia 2018 11 minut temu, JackMagda napisał: Cześć wszystkim, Ja i moja żona obecnie mieszkamy w Dubaju w Emiratach Arabskich. Niestety Dubaj nie jest miejscem, w którym można osiąść na stałe, dlatego pojawił się plan, aby przenieść się do USA i tam zacząć zapuszczać korzenie. Moja żona pracuje jako Cabin Crew/ Flight Attandant dla lini lotniczych Emirates a ja jestem dyplomowanym Grafikiem Projektantem /Art Directorem w Dubajskiej agencji reklamowej. Przeszukaliśmy trochę informacji w necie na temat sponsoringu, zielonych kart ect., ale nie mamy jednoznacznych odpowiedzi -dlatego tu piszę, bo to forum wydaje się najbardziej wiarygodne. Proszę, abyście udzielili nam jakiś informacji - w jaki sposób moglibyśmy się przenieść do USA na stałe. Temat loterii wiz jest już przeniesiony na 2019 rok wiec pozostaje nam tylko sponsoring. 1) Jakie mamy szanse dostania wiz sponsorskich w naszych profesjach? 2) Czy są jakieś firmy, które legalnie organizują sponsoring? 3) Czy są jeszcze jakieś "sposoby" na dostanie pozwoleń o prace w USA? 4) Czy każda firma może złożyć wniosek do urzędu o wizę sponsorską (dla pracownika spoza USA)czy tylko duże korporacje? 5) Czy znacie i możecie polecić jakieś kancelarie prawne w US, które zajmują się organizowaniem wiz sponsorskich? Z góry dziękuję za wszelkie informacje i pomoc. Proszę też pisać na priv. 1. Tak 2. Zasadniczo nie - uproszczenie ale dosc zgodne z prawda. 3. Zrob troche rozeznania bo pytanie jest slabe. Masz wizy pracownicze - tymczasowe, sponsorowane przez pracodawcow i masz rezydencje (zielona karte) - ta druga moze byc sponsorowana przez pracodawce, mozna dostac ja w loterii lub przez rodzine. 4. Kazda ale malo ktora bedzie chciala bo wiaze sie to z kosztami, wysylaniem petycji, wynajmowaniem prawnika itd. 5. Jest ich mase. Tyle ze wynajmuje je pracodawca wiec Tobie sa do niczego nie potrzebne. Moja firma uzywa Fragomen z NYC, proponuje nie pytac o koszty (jakbys wpadl na taki pomysl) bo spadniesz z krzesla.
sly6 Napisano 10 Stycznia 2018 Zgłoś Napisano 10 Stycznia 2018 zgłoszenia do loterii są na jesieni i może w tym roku też będą.
ilon Napisano 10 Stycznia 2018 Zgłoś Napisano 10 Stycznia 2018 Jako cabin crew to raczej bez szans. Sama swojego czasu aplikowalam do Delty/AA i Southwest i przegladalam mnostwo innych lini i kazda w opisie stanowiska i wymagan ma punkt dotyczacy wymagania pozwolenia na prace. Poza tym jak maja proces aplikacji to zainteresowanie jest tak ogromne, ze na prawde nie ma potrzeby sciagania kogos na sponsoring.
andyopole Napisano 10 Stycznia 2018 Zgłoś Napisano 10 Stycznia 2018 Poza tym, to jest cholernie ciezka praca a pieniadze wcale nie takie rewelacyjne. Z tym zwiedzaniem to tez bajki. Samoloty teraz nie stoja po kilka dni na zagranicznych lotniskach. Stewardessy poprawia makijaz, przymiota troche smieci I frruuu nazad. albo co gorsza w drugi koniec USA. Bywa ze przez tydzien nie moga wrocic do domu.
kzielu Napisano 11 Stycznia 2018 Zgłoś Napisano 11 Stycznia 2018 No I te najmniej doświadczone latają na CRJach za grosze....
andyopole Napisano 11 Stycznia 2018 Zgłoś Napisano 11 Stycznia 2018 2 minuty temu, kzielu napisał: No I te najmniej doświadczone latają na CRJach za grosze.... Ale i roboty mniej, saszetka fistaszkow na pasażerski łeb... potem z workiem na smieci runda i po robocie.
MeganMarkle Napisano 11 Stycznia 2018 Zgłoś Napisano 11 Stycznia 2018 15 hours ago, ilon said: Jako cabin crew to raczej bez szans. Sama swojego czasu aplikowalam do Delty/AA i Southwest i przegladalam mnostwo innych lini i kazda w opisie stanowiska i wymagan ma punkt dotyczacy wymagania pozwolenia na prace. Poza tym jak maja proces aplikacji to zainteresowanie jest tak ogromne, ze na prawde nie ma potrzeby sciagania kogos na sponsoring. Ilon, zmieniłaś fotkę? Przepraszam za offtop
kzielu Napisano 11 Stycznia 2018 Zgłoś Napisano 11 Stycznia 2018 9 godzin temu, andyopole napisał: Ale i roboty mniej, saszetka fistaszkow na pasażerski łeb... potem z workiem na smieci runda i po robocie. Ale co to za robota... Mnie skręca jak CRJem jako pax muszę lecieć, a co dopiero pracować w tymże...
AdamZ Napisano 11 Stycznia 2018 Zgłoś Napisano 11 Stycznia 2018 2 hours ago, kzielu said: Ale co to za robota... Mnie skręca jak CRJem jako pax muszę lecieć, a co dopiero pracować w tymże... Czemu? Jak lot trwa z jakas godzine to jak dla mnie nawet lepiej leciec CRJem. Mniej ludzi i wszystko trwa krocej.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.