Skocz do zawartości

3mc w USA i co dalej :)


polskapierwsza

Rekomendowane odpowiedzi

Hej :) 
Mam pytanie byłem 3mc w USA u ciotki (na tyle dostałem wize na lotnisku) od 10 dni jestem w Polsce i znowu bym chciał wrócić do NJ ,jestem freelancerem ,wiec do pracy potrzebuje tylko mojego lapka i dostęp do internetu , przez te 3mc pobytu zakochałem się w stanach...

Moja Ciotka jest Amerykanką mieszka sama bardzo by chciała abym znowu przyleciał, nie znam się totalnie na prawie jak to wygląda ona też nie, nie chce w stanach pracować  bo mam swoje zajęcie ,również nie mam zamiaru w USA wynajmowac apartamentu

 wize mam wazna jeszcze przez 10 lat, czy zeby poleciec znowu do USA ,musze składać do ambasady o nową inna wize ,czy ktos sie orientuje jak to jest ,jakbym chcial znowu do niej poleciac za np tydzien. czy moze zmienic wize na inna?

sory za takie pytanie ,ale totalnie nie znam sie na tym ,a nie chce byc w usa nielegalnie ani tam pracowac itd

z gory dziekuje za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko problem jest taki że tutaj ludzie piszą jak kto dostają pobyty na pół roku a Ty na trzy miesiące tzn ze możesz teraz dostać pobyt dłuższy lub o wiele krótszy i wrazie pytań szczegółowych przygotuj się na pytanie co zwiedziles i co teraz zamierzasz robić.  Nie możesz mówić o pomocy Cioci. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach