Skocz do zawartości

Przesiadka w Amsterdamie


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 129
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź
6 minut temu, bloczek2 napisał:

Okej, czyli reasumujac:

Wychodze w AMS, szukam na tablicy gejtu z moim lotem, lece szybko jak sie da, i jak ktos bedzie probowal mnie zatrzymac to mam machac na lewo i prawo boarding passem krzyczac, ze i don't have time, i've only 50 minutes for the connection i tyle? :)

No zatrzymaj sie przy tej kontroli paszportowej co bedzie po drodze :) ... ale poza tym to mniej wiecej tak. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, bloczek2 napisał:

KL 601 Amsterdam - Los Angeles

  • OdlotWt 19 mar 2019 09:55 
    Amsterdam - Schiphol (AMS), Holandia
  • PrzylotWt 19 mar 2019 12:55 Terminal B 
    Los Angeles - Los Angeles Intl. (LAX), USA

 

To moj lot 

Wejdz glebiej w rezerwacje i dojdziesz czyja to bedzie furmanka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, andyopole napisał:

Wejdz glebiej w rezerwacje i dojdziesz czyja to bedzie furmanka.

  • Wt 19 mar 2019 09:55 
    Amsterdam - Schiphol (AMS), Holandia
  • PrzylotWt 19 mar 2019 12:55 Terminal B 
    Los Angeles - Los Angeles Intl. (LAX), USA
  • Całkowity czas podróży11h0m

Pokaż mniej szczegółów lotu

  • Status lotuPotwierdzony
  • Lot obsługujeKLM
  • Numer lotuKL601
  • Wprowadzony na rynek przezKLM
  • Klasa podróżyEconomy
  • Typ samolotuBoeing 747-400 mixed configuration

Ukryj warunki taryfy

Warunki taryfy można sprawdzić na potwierdzeniu rezerwacji.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, rzecze1 napisał:

601 to na bank KLM, zazwyczaj stary 747. Zatem bedzie spoko.

Te B747 wygladaja jak zajezdzone Autosany z polskiego PKSu. Z LH wygladaja jako tako ale kiedys lecialem 747 z United to tragedia. Wszystko zrobione w standardzie amerykanskiej kontraktorki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, andyopole napisał:

Te B747 wygladaja jak zajezdzone Autosany z polskiego PKSu. Z LH wygladaja jako tako ale kiedys lecialem 747 z United to tragedia. Wszystko zrobione w standardzie amerykanskiej kontraktorki.

Powiem Ci, ze zajezdzone sa, ale te KLM-owskie Jumbo Jety bardzo lubie (PAX version bardziej niz ten Combi, wydaje sie przestronniejszy).

Lecialem niedawno do Salt Lake City Dreamliner'em. Wszystko new, shiny and modern, ale siedzac na "slimline ergonomic seats" gdzies nad Islandia kregoslup zaczal bolec, i nie przestal przez 2 dni. Nie wiem kto wymyslil siedzenia twarde jak lawka? To byla jakas masakra, a nie jestem tez jakos specjalnie wrazliwy, nie wiem jak starsi ludzie to wytrzymuja . No i wasko jak w regionalnym samolocie.

Spowrotem nam zamienili wlasnie na 747 (Dreamliner zawiodl...), komfort nieporównywalny. Same armrests wydaja sie smiesznie "olbrzymie", w Dreamliner'ze sa tak waskie i krotkie ze rownie dobrze moglyby zniknac.

Owszem, w 747 nie na WI-FI, a piksele na ekranie mozna policzyc na palacach jednej reki.... ale jednak to jest Queen of the Skies :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, bloczek2 napisał:

Zazdroszcze tylu porownan, moje jedyne doswiadczenie to Dreamliner LOTowski, ktory zabral mnie wlasnie do LAX w marcu tego roku, jak na pierwszy lot calkiem milo wspominam obie strony :D

 

 

Jak pomysle ze za miesiac musze leciec na swieta to juz mi sie odechciewa. Latanie bawi dwa, trzy pierwsze razy. Potem juz tylko zzzzzzzzzzzz….. Nie wazne co daja jesc, pic, jakie filmy leca, byle tylko juz wyladowal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...