Jackie Napisano 23 Kwietnia 2019 Zgłoś Napisano 23 Kwietnia 2019 Leciał kto biznes klasą tym samolotem z LOTem? Mamy b. dobre połączenie ORD-TLV przez WAW ale lot z Wawy do Tel Avivu trwa prawie 4 godziny, jak jest z wygodą? Wiem że nie da się leżeć płasko jak przy dłuższych lotach, ale nigdzie w necie nie mogę znaleźć informacji czy np. są podnóżki, a jeśli nie to czy jest wystarczająco dużo miejsca by nie siedzieć z kolanami w nosie, itp. Mam przerzuty do kręgosłupa i miednicy i choć rak jest uśpiony to jednak siedzenie bez ruchu więcej niż 1-2 godziny powoduje że mi nogi i plecy cierpną, jakoś mi się nie uśmiecha opuszczać samolot czołgając się Dziś kupujemy bilety, bierzemy pod uwagę Royal Jordanian, SWISS, Air France - czyli tańsze biznes, jako że zależy mi tylko na tym żeby się położyć, mam w nosie dodatkowy bagaż (i tak nie skorzystamy), jedzenie, wielkość ekranu, wybór filmów i tym podobne dodatki również mnie mało obchodzą. LOT ma najlepsze dla nas godziny, więc póki co zwycięża w konkurencji.
kzielu Napisano 23 Kwietnia 2019 Zgłoś Napisano 23 Kwietnia 2019 8 minut temu, Jackie napisał: Leciał kto biznes klasą tym samolotem z LOTem? Mamy b. dobre połączenie ORD-TLV przez WAW ale lot z Wawy do Tel Avivu trwa prawie 4 godziny, jak jest z wygodą? Wiem że nie da się leżeć płasko jak przy dłuższych lotach, ale nigdzie w necie nie mogę znaleźć informacji czy np. są podnóżki, a jeśli nie to czy jest wystarczająco dużo miejsca by nie siedzieć z kolanami w nosie, itp. Mam przerzuty do kręgosłupa i miednicy i choć rak jest uśpiony to jednak siedzenie bez ruchu więcej niż 1-2 godziny powoduje że mi nogi i plecy cierpną, jakoś mi się nie uśmiecha opuszczać samolot czołgając się Dziś kupujemy bilety, bierzemy pod uwagę Royal Jordanian, SWISS, Air France - czyli tańsze biznes, jako że zależy mi tylko na tym żeby się położyć, mam w nosie dodatkowy bagaż (i tak nie skorzystamy), jedzenie, wielkość ekranu, wybór filmów i tym podobne dodatki również mnie mało obchodzą. LOT ma najlepsze dla nas godziny, więc póki co zwycięża w konkurencji. O ile dobrze kojarze to biznes ma tylko wiekszy seat pitch i puste miejsce w srodku - poza tym sa to te same siedzienia co w Economy. Seatguru pisze ze to sa recliner seats ale patrzac na mape to szczerze w to watpie. Miejsce na nogi bedziesz mial, ale rozlozenia fotela bym nie oczekiwal.
mcpear Napisano 23 Kwietnia 2019 Zgłoś Napisano 23 Kwietnia 2019 W lot 737 klasa biznes ma identyczne fotele jak economy z identycznym miejscem na nogi. Biznes od economy oddziela firanka którą w miarę tego ile sprzedali biznesu przesuwają bardziej do tyłu lub przodu. Gwarantują jedynie że środkowe siedzenie będzie puste. Serwis na pokładzie będzie lepszy i dadzą Tobie gazetę.
mcpear Napisano 23 Kwietnia 2019 Zgłoś Napisano 23 Kwietnia 2019 A propos rozważyłbym linie amerykańskie i przesiadkę w NY lub DC. Wówczas z NY do TLV lecisz wide body plane. UNITED ma takie połączenie np
Jackie Napisano 23 Kwietnia 2019 Autor Zgłoś Napisano 23 Kwietnia 2019 Cholera, to za co (wprawdzie niewiele jak na biznes, ale jednak) ja płacę skoro miejsca identyczne jak w ekonomicznej? Mój mąż United nie poleci choćby za darmo było, parę lat temu miał awanturę z tą linią i teraz ją nienawidzi Mamy kupę punktów Delty ale cena za lot CHI-JKF-TLV jest astronomiczna (ponad 20K dla dwóch osób). Koniec końców zdecydyjemy się chyba na Royal Jordanian. Lot ORD-AMM trwa 12.5 godzin, mogę się na płask położyć i przespać całą noc. Lot z Ammanu do Tel Avivu to tylko 45 min, mogę nawet na stojąco odbyć podróż
kzielu Napisano 23 Kwietnia 2019 Zgłoś Napisano 23 Kwietnia 2019 58 minut temu, Jackie napisał: Cholera, to za co (wprawdzie niewiele jak na biznes, ale jednak) ja płacę skoro miejsca identyczne jak w ekonomicznej? To standard w europejskich liniach. AF / KL wyglada dokladnie tak samo.
andyopole Napisano 23 Kwietnia 2019 Zgłoś Napisano 23 Kwietnia 2019 17 minut temu, kzielu napisał: To standard w europejskich liniach. AF / KL wyglada dokladnie tak samo. Często mają dwa fotele zamiast trzech.
rzecze1 Napisano 24 Kwietnia 2019 Zgłoś Napisano 24 Kwietnia 2019 6 godzin temu, Jackie napisał: Leciał kto biznes klasą tym samolotem z LOTem? Mamy b. dobre połączenie ORD-TLV przez WAW ale lot z Wawy do Tel Avivu trwa prawie 4 godziny, jak jest z wygodą? Wiem że nie da się leżeć płasko jak przy dłuższych lotach, ale nigdzie w necie nie mogę znaleźć informacji czy np. są podnóżki, a jeśli nie to czy jest wystarczająco dużo miejsca by nie siedzieć z kolanami w nosie, itp. Mam przerzuty do kręgosłupa i miednicy i choć rak jest uśpiony to jednak siedzenie bez ruchu więcej niż 1-2 godziny powoduje że mi nogi i plecy cierpną, jakoś mi się nie uśmiecha opuszczać samolot czołgając się Dziś kupujemy bilety, bierzemy pod uwagę Royal Jordanian, SWISS, Air France - czyli tańsze biznes, jako że zależy mi tylko na tym żeby się położyć, mam w nosie dodatkowy bagaż (i tak nie skorzystamy), jedzenie, wielkość ekranu, wybór filmów i tym podobne dodatki również mnie mało obchodzą. LOT ma najlepsze dla nas godziny, więc póki co zwycięża w konkurencji. Tak jak inni juz napisali, większosc linii europejskich w business ma na "krótkich" trasach takie same siedzenia jak w economy. Wyjątkiem na trasie do TLV jest British Airways które uzywa widebodies z lie flat, nie wiem czy ich braliście pod uwagę? Przesiadka w Londynie, całosc 14 godzin i jesteście w Izraelu. Jeśli zaś cena miałaby grac jakąś rolę, to oddzielny shuttle na JFK i potem 14:15 do Moskwy, tam 2 godziny, i na 13:00 w Tel Avivie, $2800 dolarów od osoby all year round, całosc na 777 lie flat.
Jackie Napisano 24 Kwietnia 2019 Autor Zgłoś Napisano 24 Kwietnia 2019 Dobrze wiedzieć o tych europejskich biznes siedzeniach! Jedyny raz leciałam biznes klasą europejskimi liniami, było to Icelandair. Tzw. Saga class - absolutnie nie polecam, strata pieniędzy: fotele są ciut wygodniejsze (przynajmniej tak wyglądały) ale to by było na tyle, reclining symboliczny, miejsca na nogi tyle samo co w klasie ekonomicznej. Wprawdzie jest to sporo miejsca tak czy owak bo Icelandair na tym nie skąpi. Ale suma sumarum wsio przypomina bardziej "premium economy" niż "biznes." Człowiek rozpieszczony Deltą Żeby tylko międzynarodowe loty mieli tańsze...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.