Skocz do zawartości

LOT Boeing 737-800 (738) klasa biznes


Jackie

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Leciał kto biznes klasą tym samolotem z LOTem? Mamy b. dobre połączenie ORD-TLV przez WAW ale lot z Wawy do Tel Avivu trwa prawie 4 godziny, jak jest z wygodą? Wiem że nie da się leżeć płasko jak przy dłuższych lotach, ale nigdzie w necie nie mogę znaleźć informacji czy np. są podnóżki, a jeśli nie to czy jest wystarczająco dużo miejsca by nie siedzieć z kolanami w nosie, itp. Mam przerzuty do kręgosłupa i miednicy i choć rak jest uśpiony to jednak siedzenie  bez ruchu więcej niż 1-2 godziny powoduje że mi nogi i plecy cierpną, jakoś mi się nie uśmiecha opuszczać samolot czołgając się ;) 

Dziś kupujemy bilety, bierzemy pod uwagę Royal Jordanian, SWISS, Air France - czyli tańsze biznes, jako że zależy mi tylko na tym żeby się położyć, mam w nosie dodatkowy bagaż (i tak nie skorzystamy), jedzenie, wielkość ekranu, wybór filmów i tym podobne dodatki również mnie mało obchodzą. LOT ma najlepsze dla nas godziny, więc póki co zwycięża w konkurencji.

Napisano
8 minut temu, Jackie napisał:

Leciał kto biznes klasą tym samolotem z LOTem? Mamy b. dobre połączenie ORD-TLV przez WAW ale lot z Wawy do Tel Avivu trwa prawie 4 godziny, jak jest z wygodą? Wiem że nie da się leżeć płasko jak przy dłuższych lotach, ale nigdzie w necie nie mogę znaleźć informacji czy np. są podnóżki, a jeśli nie to czy jest wystarczająco dużo miejsca by nie siedzieć z kolanami w nosie, itp. Mam przerzuty do kręgosłupa i miednicy i choć rak jest uśpiony to jednak siedzenie  bez ruchu więcej niż 1-2 godziny powoduje że mi nogi i plecy cierpną, jakoś mi się nie uśmiecha opuszczać samolot czołgając się ;) 

Dziś kupujemy bilety, bierzemy pod uwagę Royal Jordanian, SWISS, Air France - czyli tańsze biznes, jako że zależy mi tylko na tym żeby się położyć, mam w nosie dodatkowy bagaż (i tak nie skorzystamy), jedzenie, wielkość ekranu, wybór filmów i tym podobne dodatki również mnie mało obchodzą. LOT ma najlepsze dla nas godziny, więc póki co zwycięża w konkurencji.

O ile dobrze kojarze to biznes ma tylko wiekszy seat pitch i puste miejsce w srodku - poza tym sa to te same siedzienia co w Economy. Seatguru pisze ze to sa recliner seats ale patrzac na mape to szczerze w to watpie.  Miejsce na nogi bedziesz mial, ale rozlozenia fotela bym nie oczekiwal.

Napisano

W lot 737 klasa biznes ma identyczne fotele jak economy z identycznym miejscem na nogi. Biznes od economy oddziela firanka którą w miarę tego ile sprzedali biznesu przesuwają bardziej do tyłu lub przodu. Gwarantują jedynie że środkowe siedzenie będzie puste. Serwis na pokładzie będzie lepszy i dadzą Tobie gazetę. 

Napisano

A propos rozważyłbym linie amerykańskie i przesiadkę w NY lub DC. Wówczas z NY do TLV lecisz wide body plane. UNITED ma takie połączenie np

Napisano

Cholera, to za co (wprawdzie niewiele jak na biznes, ale jednak) ja płacę skoro miejsca identyczne jak w ekonomicznej? :D 

Mój mąż United nie poleci choćby za darmo było, parę lat temu miał awanturę z tą linią i teraz ją nienawidzi ;) Mamy kupę punktów Delty ale cena za lot CHI-JKF-TLV jest astronomiczna (ponad 20K dla dwóch osób).

Koniec końców zdecydyjemy się chyba na Royal Jordanian. Lot ORD-AMM trwa 12.5 godzin, mogę się na płask położyć i przespać całą noc. Lot z Ammanu do Tel Avivu to tylko 45 min, mogę nawet na stojąco odbyć podróż ;) 

Napisano
58 minut temu, Jackie napisał:

Cholera, to za co (wprawdzie niewiele jak na biznes, ale jednak) ja płacę skoro miejsca identyczne jak w ekonomicznej? :D 

 

To standard w europejskich liniach. AF / KL wyglada dokladnie tak samo.

Napisano
6 godzin temu, Jackie napisał:

Leciał kto biznes klasą tym samolotem z LOTem? Mamy b. dobre połączenie ORD-TLV przez WAW ale lot z Wawy do Tel Avivu trwa prawie 4 godziny, jak jest z wygodą? Wiem że nie da się leżeć płasko jak przy dłuższych lotach, ale nigdzie w necie nie mogę znaleźć informacji czy np. są podnóżki, a jeśli nie to czy jest wystarczająco dużo miejsca by nie siedzieć z kolanami w nosie, itp. Mam przerzuty do kręgosłupa i miednicy i choć rak jest uśpiony to jednak siedzenie  bez ruchu więcej niż 1-2 godziny powoduje że mi nogi i plecy cierpną, jakoś mi się nie uśmiecha opuszczać samolot czołgając się ;) 

Dziś kupujemy bilety, bierzemy pod uwagę Royal Jordanian, SWISS, Air France - czyli tańsze biznes, jako że zależy mi tylko na tym żeby się położyć, mam w nosie dodatkowy bagaż (i tak nie skorzystamy), jedzenie, wielkość ekranu, wybór filmów i tym podobne dodatki również mnie mało obchodzą. LOT ma najlepsze dla nas godziny, więc póki co zwycięża w konkurencji.

Tak jak inni juz napisali, większosc linii europejskich w business ma na "krótkich" trasach takie same siedzenia jak w economy. Wyjątkiem na trasie do TLV jest British Airways które uzywa widebodies z lie flat, nie wiem czy ich braliście pod uwagę? Przesiadka w Londynie, całosc 14 godzin i jesteście w Izraelu.

Jeśli zaś cena miałaby grac jakąś rolę, to oddzielny shuttle na JFK i potem 14:15 do Moskwy, tam 2 godziny, i na 13:00 w Tel Avivie, $2800 dolarów od osoby all year round, całosc na 777 lie flat.

 

Napisano

Dobrze wiedzieć o tych europejskich biznes siedzeniach! Jedyny raz leciałam biznes klasą europejskimi liniami, było to Icelandair. Tzw. Saga class - absolutnie nie polecam, strata pieniędzy: fotele są ciut wygodniejsze (przynajmniej tak wyglądały) ale to by było na tyle, reclining symboliczny, miejsca na nogi tyle samo co w klasie ekonomicznej. Wprawdzie jest to sporo miejsca tak czy owak bo Icelandair na tym nie skąpi. Ale suma sumarum wsio przypomina bardziej "premium economy" niż "biznes."

Człowiek rozpieszczony Deltą ;) Żeby tylko międzynarodowe loty mieli tańsze...

 

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...