Skocz do zawartości

Wszystko od początku.


SZNYCEL

Rekomendowane odpowiedzi

Hello everybody and cześć Ameryka! Mam pytanie co potrzebuję na przeprowadzkę do USA i gdzie najlepiej się mieszka? W jakim dużym mieście? Jakie są zarobki w poszczególnych miastach USA? Chciałbym mieszkać w Los Angeles lub Miami i nie wiem co wybrać jestem zielony do tych miast. Ogólnie wszystkie miasta (duże) mi się podobają w USA ale nie wiem które wybrać :( Jestem zielony. Help me

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, SZNYCEL said:

Hello everybody and cześć Ameryka! Mam pytanie co potrzebuję na przeprowadzkę do USA i gdzie najlepiej się mieszka? W jakim dużym mieście? Jakie są zarobki w poszczególnych miastach USA? Chciałbym mieszkać w Los Angeles lub Miami i nie wiem co wybrać jestem zielony do tych miast. Ogólnie wszystkie miasta (duże) mi się podobają w USA ale nie wiem które wybrać :( Jestem zielony. Help me

1. Potrzebujesz odpowiednia wize/zielona karte.

2. Duze miasta... dlaczego? W rzeczywistosci nie sa takie piekne jak na filmach.

3. Pytanie o zarobki mnie rozbawilo. Jakie zarobki? Jaka praca? Bo widelki beda troche szerokie... jakie masz wyksztalcenie? Zawod?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, SZNYCEL said:

Mam pytanie co potrzebuję na przeprowadzkę do USA

 

Odpowiednią wizę, GC lub obywatelstwo. Bilet. Pieniądze.

 

2 hours ago, SZNYCEL said:

gdzie najlepiej się mieszka?

 

Dostaniesz kompletnie inną odpowiedź od każdej osoby którą zapytasz.

 

2 hours ago, SZNYCEL said:

Jakie są zarobki w poszczególnych miastach USA?

 

https://www.city-data.com/ zwłaszcza https://www.city-data.com/forum/

https://www.nerdwallet.com/cost-of-living-calculator

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Roelka v.2 napisał:

1. Potrzebujesz odpowiednia wize/zielona karte.

2. Duze miasta... dlaczego? W rzeczywistosci nie sa takie piekne jak na filmach.