Skocz do zawartości

Sponsorowanie na 'budowlańca' bądź 'elektryka'


georg700

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem w US na wizie turystycznej i słyszę wiele różnych teorii na temat "sponsorowania" od Polaków mieszkających tu i chciałbym raz na zawsze rozwiać wątpliwości. Pytanie brzmi - jakie są realne szanse na sponsoring od przysłowiowego Zbyszka z Chicago, właściciela firmy budowlanej? Słyszałem historie o sponsorowaniu elektryków itp itd i to niby akutalne, zaś inni ludzie mówią, że czasy sponsoringu dawno minęły.
Mieszkałem w USA kiedyś na 19 miesięcznej Trainee J1, bo z wykształcenia jestem księgowym. Może przeszłaby jakaś lekka modyfikacja, że ktoś mnie zatrudnia niby jako księgowego do firmy budowlanej, w kórej bym normalnie pracował? Do tego dochodzi problem, że jestem  już w USA, wiec w razie sponsorowania, chyba bym musiał wracać do Polski do ambasady? Nie ukrywam, że w dzisiejszych, pokręconych czasach nie chciałbym tego robić, bo nie było łatwo się tu dostać. Domyślam się, że dla przysłowiowego Zbyszka takei sponsorowanie to czarna magia i za dużo zachodu i papierkowej roboty, jakiekolwiek sugestie jak to ogarnąć? Czy w tym wypadku byłaby to wiza H1, czy może coś innego? Dziękuję za zrozumienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, georg700 said:

Witam, jestem w US na wizie turystycznej i słyszę wiele różnych teorii na temat "sponsorowania" od Polaków mieszkających tu i chciałbym raz na zawsze rozwiać wątpliwości. Pytanie brzmi - jakie są realne szanse na sponsoring od przysłowiowego Zbyszka z Chicago, właściciela firmy budowlanej? Słyszałem historie o sponsorowaniu elektryków itp itd i to niby akutalne, zaś inni ludzie mówią, że czasy sponsoringu dawno minęły.