cavscout Napisano 26 Kwietnia Zgłoś Napisano 26 Kwietnia 56 minutes ago, kzielu said: A masz jakiekolwiek doswiadczenie z nim ? Ja do samochodu nie mam nic. Ale nie powinien być nazywany Mustangiem. Bo jako SUV jest w porządku. Cytuj
mcpear Napisano 26 Kwietnia Zgłoś Napisano 26 Kwietnia Czyli jedynie nazwa ci przeszkadza? To kwestia marketingu Forda aby użyć brandu, który odniósł sukces w wypromowaniu nowego produktu. Ja uważam, że całkiem im się to udało. Oczywiście fani Mustanga (albo wręcz jego wyznawcy) się moga oburzać, że się skalało uświęconą markę. Na 100% w Fordzie powstały dzisiątki opracowań na ten temat zanim się zdecydowano na ten krok. I ludzie zarabiający rocznie 6cio albo 7mio cyfrowe kontrakty debatowali nad tym godzinami. Po czym po sukcesie komercyjnym marki "Mustang Mach-E" odebrali wysokie bonusy. Twoja reakcja była przez nich przewidziana i określana jako potencjalny "collateral damage" i nie przeważyła benefitów użycia nazwy "Mustang" a wg zasady, że nie ważne czy źle czy dobrze się dyskutuje o pewnych pomysłach szeroko byleby się dyskutowano szeroko to twoje "aktywne oburzenie na nazwę" jest niczym innym jak "zaplanowanym i zaprogramowanym oburzeniem", które spowoduje, że wielu będzie ten temat wałkować w social mediach co w długim jednak trendzie stanowić będzie samonakręcającą się machinę promowania brandu "Mustang Mach-E" Czyli im bardziej i głośniej się oburzasz na nazwę Mustang tym bardziej go promujesz, co utwierdza Forda że to była słuszna nazwa. Mi auto się podoba. Jakbym miał kupić EV to kupiłbym chyba Tesle, ale Mustang jest absolutnie godną alternatywą (w zasadzie jedyną, którą rozważałbym) Cytuj
cavscout Napisano 26 Kwietnia Zgłoś Napisano 26 Kwietnia 9 minutes ago, mcpear said: Czyli jedynie nazwa ci przeszkadza? To kwestia marketingu Forda aby użyć brandu, który odniósł sukces w wypromowaniu nowego produktu. Ja uważam, że całkiem im się to udało. Oczywiście fani Mustanga (albo wręcz jego wyznawcy) się moga oburzać, że się skalało uświęconą markę. Na 100% w Fordzie powstały dzisiątki opracowań na ten temat zanim się zdecydowano na ten krok. I ludzie zarabiający rocznie 6cio albo 7mio cyfrowe kontrakty debatowali nad tym godzinami. Po czym po sukcesie komercyjnym marki "Mustang Mach-E" odebrali wysokie bonusy. Twoja reakcja była przez nich przewidziana i określana jako potencjalny "collateral damage" i nie przeważyła benefitów użycia nazwy "Mustang" a wg zasady, że nie ważne czy źle czy dobrze się dyskutuje o pewnych pomysłach szeroko byleby się dyskutowano szeroko to twoje "aktywne oburzenie na nazwę" jest niczym innym jak "zaplanowanym i zaprogramowanym oburzeniem", które spowoduje, że wielu będzie ten temat wałkować w social mediach co w długim jednak trendzie stanowić będzie samonakręcającą się machinę promowania brandu "Mustang Mach-E" Czyli im bardziej i głośniej się oburzasz na nazwę Mustang tym bardziej go promujesz, co utwierdza Forda że to była słuszna nazwa. Mi auto się podoba. Jakbym miał kupić EV to kupiłbym chyba Tesle, ale Mustang jest absolutnie godną alternatywą (w zasadzie jedyną, którą rozważałbym) Yep, jego nazwa. Tak jak Mitsubishi robi SUV co nazywa się Eclipse. Jeszcze tylko brakuje aby Chevy zrobil SUV o nazwie Corvette lol. Ja zreszta nie przepadam za SUVami. Wole sedany czy station wagons oraz pick upy. Co do Mach E, to one gniją u dealerów wiec jednak cos im nie wyszło lol. Tak jak pisałem, to jak bym kupował Tesle Model 3 lub Model S jak by było stac na S. SUVa od nich tez bym nie kupił. 1 Cytuj
kzielu Napisano 26 Kwietnia Zgłoś Napisano 26 Kwietnia 8 minutes ago, cavscout said: Yep, jego nazwa. Tak jak Mitsubishi robi SUV co nazywa się Eclipse. Jeszcze tylko brakuje aby Chevy zrobil SUV o nazwie Corvette lol. Ja zreszta nie przepadam za SUVami. Wole sedany czy station wagons oraz pick upy. Co do Mach E, to one gniją u dealerów wiec jednak cos im nie wyszło lol. Tak jak pisałem, to jak bym kupował Tesle Model 3 lub Model S jak by było stac na S. SUVa od nich tez bym nie kupił. No wlasnie i to jest problem - ludzie maja totalny meltdown z powodu tego co jest niczym wiecej niz marketing. Co wiecej, ten meltdown to jest dokladnie co o co ludziom z marketingu chodzilo, jakies "swiete" marki czy inny fanboyism to zachowania wygenerowane przez ziomkow z marketingu przez ostatnie 50 czy cos lat (full disclosure - Mustangow mialem kilka wlaczajac w to 1965 A-code ktory wciaz w garazu stoi wiec jak ktos powinien miec prawo do bolu dupy z powodu Mach-E to chyba bylbym w czolowce). Cytuj
arturnow Napisano 26 Kwietnia Zgłoś Napisano 26 Kwietnia Ale się zrobił off-topic za 10 lat to baterie będą tanie więc tym się bym nie przejmował. Tesla jest spoko ale wydaje się samochodem zaprojektowanym przez gracza komputerowego. Tu BMW, Audi czy Mercedesy EV prezentują się znacznie lepiej. Jakością wykonania też Cytuj
cavscout Napisano 26 Kwietnia Zgłoś Napisano 26 Kwietnia 34 minutes ago, arturnow said: Ale się zrobił off-topic za 10 lat to baterie będą tanie więc tym się bym nie przejmował. Tesla jest spoko ale wydaje się samochodem zaprojektowanym przez gracza komputerowego. Tu BMW, Audi czy Mercedesy EV prezentują się znacznie lepiej. Jakością wykonania też Niemiecki samochody elektryczne w tej chwili grają catch up i tak ogólnie nie są samochodami dobrej jakości w porównaniu do tego co robili kiedyś. Co do baterii, to zalezy. Rare earth elements są w krajach który są ogólnie negatywnie nastawione do zachodu wiec ceny baterii mogą nie tylko nie Staniec ale pójść w gore. Cytuj
katlia Napisano 26 Kwietnia Zgłoś Napisano 26 Kwietnia 9 hours ago, cavscout said: Dopóki siec ładowania nie będzie naprawdę rozpowszechniona to marnie to widzę. Przyjaciolka ma Tesle. Poniewaz fajnie sie tym jezdzi, chcialysmy zabrac na podroz Denver-Santa Fe jakies 400 mil. Bez problemu mozna dojechac. ALE juz zjechac z glownej autostrady zeby zobaczyc atrakcje po drodze w pustawych i oddalonych miejscach - to juz bylo ryzykowne, bo w gorach, na odludziu tych stacji jest malo, jezeli w ogole. Wiec do Santa Fe pojechalysmy moim Hyundai, bo nie chcialysmy rezygnowac z pieknych miejsc po drodze. Cytuj
kzielu Napisano 27 Kwietnia Zgłoś Napisano 27 Kwietnia 2 hours ago, cavscout said: Niemiecki samochody elektryczne w tej chwili grają catch up i tak ogólnie nie są samochodami dobrej jakości w porównaniu do tego co robili kiedyś. Co do baterii, to zalezy. Rare earth elements są w krajach który są ogólnie negatywnie nastawione do zachodu wiec ceny baterii mogą nie tylko nie Staniec ale pójść w gore. Szczegolnie Taycan gra catch up. Szczegolnie Turbo (sasiad ma wiec akurat mam bezposrednie wrazenia). LOL. Cytuj
Frank Napisano 27 Kwietnia Zgłoś Napisano 27 Kwietnia Porsche wyprodukowało właśnie drugą iterację Taycan i w tym momencie też elektrycznego Macan. Wszystko wskazuje na to, że nauczyli się na błędach. Cytuj
katlia Napisano 27 Kwietnia Zgłoś Napisano 27 Kwietnia 9 hours ago, mcpear said: I ludzie zarabiający rocznie 6cio albo 7mio cyfrowe kontrakty debatowali nad tym godzinami. Po czym po sukcesie komercyjnym marki "Mustang Mach-E" odebrali wysokie bonusy. Twoja reakcja była przez nich przewidziana i określana jako potencjalny "collateral damage" i nie przeważyła benefitów użycia nazwy "Mustang" a wg zasady, że nie ważne czy źle czy dobrze się dyskutuje o pewnych pomysłach szeroko byleby się dyskutowano szeroko to twoje "aktywne oburzenie na nazwę" jest niczym innym jak "zaplanowanym i zaprogramowanym oburzeniem", które spowoduje, że wielu będzie ten temat wałkować w social mediach co w długim jednak trendzie stanowić będzie samonakręcającą się machinę promowania brandu "Mustang Mach-E" Znasz to z autopsji? Bo ja tak! Bardzo mnie ten opis ubawil. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.