mathew75 Napisano 14 Maja 2013 Zgłoś Napisano 14 Maja 2013 Tak odnośnie okradania bagaży we włoszech: http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/bagazowa-mafia-na-wloskich-lotniskach,323191.html Całkiem świeży temat.
cardigan Napisano 14 Maja 2013 Zgłoś Napisano 14 Maja 2013 Tak odnośnie okradania bagaży we włoszech: http://www.tvn24.pl/...ach,323191.html Całkiem świeży temat. !!! No proszę! i bardzo dobrze, mam nadzieję, że tego co zakosił moje perfumy też aresztowali
ilya_ Napisano 16 Maja 2013 Zgłoś Napisano 16 Maja 2013 https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/179905_580485928650899_739198657_n.jpg
Jackie Napisano 16 Maja 2013 Zgłoś Napisano 16 Maja 2013 Bagaże giną w każdej linii, ale to jak linia podchodzi do problemów swoich pasażerów to już inna sprawa. Customer service LOTu jest do doopy. Bywam na O'Hare dośc często i chyba tylko kilka razy mi sie zdarzyło zobaczyć na tablicy że samolot LOTu NIE jest opóźniony.
Justi_87 Napisano 16 Maja 2013 Zgłoś Napisano 16 Maja 2013 ja nie przepadam za LOT-em glownie ze wzgledu na obsluge. Cala zaloga jest bardzo arogancka a uzyskanie odpowiedzi na jakiekolwiek pytanie, bez pretensjonalnego tonu z ich strony, graniczy z cudem. Czasem zachowuja sie tak, jakby byli tam za kare. Zero usmiechu, wieczna powaga...
Misuzu Napisano 17 Maja 2013 Zgłoś Napisano 17 Maja 2013 Najlepsza zaloga jest pewnie w japonskich liniach. Kultura japonska ma w sobie ze zawsze odnosza sie z uprzejmoscia nawet jesli bardzo nie chca. Moze czasami jest to sztuczne ale najwazniejsze ze nadal uprzejmie. No a Polacy tez tacy sa ze czesto maja z czyms problem, albo jak cos im sie nie podoba to nie ukrywaja tego. Wydaje mi sie ze sa po prostu marudni i to tez ma wplywa na to. Tak mysle.
ilya_ Napisano 17 Maja 2013 Zgłoś Napisano 17 Maja 2013 Najlepsza zaloga jest pewnie w japonskich liniach. Kultura japonska ma w sobie ze zawsze odnosza sie z uprzejmoscia nawet jesli bardzo nie chca. Moze czasami jest to sztuczne ale najwazniejsze ze nadal uprzejmie. No a Polacy tez tacy sa ze czesto maja z czyms problem, albo jak cos im sie nie podoba to nie ukrywaja tego. Wydaje mi sie ze sa po prostu marudni i to tez ma wplywa na to. Tak mysle. no co tu duzo gadac: "To My Polacy"Co do japonskich linii to znam pare osob pracujacych jako flight attendant z Cathy Pacific Airlines - czołowe linie lotnicze z Hong Kongu...no i faktycznie - czlowiek czuje sie jak w raju....osóbki sa przemiłe...wszystko załatwia no i mozna sobie tez robic fotki
sly6 Napisano 18 Maja 2013 Zgłoś Napisano 18 Maja 2013 To My Polacy to mamy Nas na mysli tak samo a jednak zaraz ktos napisze ze ja taki nie jestem nie bylem
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.