Skocz do zawartości

Szanse Na Wizę


Rekomendowane odpowiedzi

Hej :) Jestem tu nowa, planuję wyjazd do USA i chciałabym się poradzić. Chciałabym wyjechać do Stanów w okresie świąteczno - sylwestrowym. W listopadzie zamierzam ubiegać się o wizę. Jestem po studiach, mam stałą pracę w help desku, zarobki ok. 4000 zł. Nie mam w Stanach rodziny. Wcześniej nie podróżowałam zbyt wiele. Jakie są moje szanse na wizę? Mam możliwość jechać ze znajomym ze Stanów, który na co dzień mieszka w Polsce, zastanawiam się czy większe szanse będę miała podróżując sama i zatrzymując się w hotelu czy podróżując z nim i zatrzymując się u niego w domu. Czy fakt, że nie muszę płacić za nocleg będzie raczej na plus?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem, jak głupio brzmi pytanie :)po prostu wiem, że ludzie tutaj mają jakieś doświadczenie, nikt z moich znajomych nie starał sie o wizę, więc nie mam nawet jak podpytać

Tylko problem w tym, ze nikt tutaj nie ma doświadczenia konsularnego, to ze ktos raz sie stawił po wizę, nie czyni go ekspertem. Chyba z tego wzgledu to pytanie wielu rozkłada na łopaty. Tak czy inaczej powodzonka!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej :) Jestem tu nowa, planuję wyjazd do USA i chciałabym się poradzić. Chciałabym wyjechać do Stanów w okresie świąteczno - sylwestrowym. W listopadzie zamierzam ubiegać się o wizę. Jestem po studiach, mam stałą pracę w help desku, zarobki ok. 4000 zł. Nie mam w Stanach rodziny. Wcześniej nie podróżowałam zbyt wiele. Jakie są moje szanse na wizę? Mam możliwość jechać ze znajomym ze Stanów, który na co dzień mieszka w Polsce, zastanawiam się czy większe szanse będę miała podróżując sama i zatrzymując się w hotelu czy podróżując z nim i zatrzymując się u niego w domu. Czy fakt, że nie muszę płacić za nocleg będzie raczej na plus?

moim zdaniem zwiekszasz swoja szanse jak na rozmowie powiesz, ze jedziesz sama.