Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Godzinę temu, Mateo12 napisał:

Cześć, mam problem ze zgłoszeniem odbioru paszportu. Rozmowa już umówiona. Po zalogowaniu na stronie ustraveldocs i próbie uzupełnienia profilu pokazuje informacje, ze dane są już powiązane z kontem w bazie danych i pokazuje tan sam email. Nie mam nigdzie możliwości wydrukowania potwierdzeń ani nie widzę żadnych zaplanowanych spotkań. Miał ktoś taki problem wcześniej? 

 

Dodam, że wcześniej przy wizie B1/B2 na tej stronie wszystko załatwiała za nas kancelaria. 

Jak możesz napisać jaki masz numer i termin rozmowy?

Napisano
3 hours ago, Mateo12 said:

Cześć, mam problem ze zgłoszeniem odbioru paszportu. Rozmowa już umówiona. Po zalogowaniu na stronie ustraveldocs i próbie uzupełnienia profilu pokazuje informacje, ze dane są już powiązane z kontem w bazie danych i pokazuje tan sam email. Nie mam nigdzie możliwości wydrukowania potwierdzeń ani nie widzę żadnych zaplanowanych spotkań. Miał ktoś taki problem wcześniej? 

 

Dodam, że wcześniej przy wizie B1/B2 na tej stronie wszystko załatwiała za nas kancelaria. 

Nie dostajesz zadnych potwierdzen, nic nie drukujesz. Tylko I wylacznie uaktualniasz swoj address do dostawy paszportu. Wyglada na to, ze to zrobiles.

Potwierdzenie interview do wydruku masz na stronie ESC.

Napisano
2 godziny temu, Xarthisius napisał:

Nie dostajesz zadnych potwierdzen, nic nie drukujesz. Tylko I wylacznie uaktualniasz swoj address do dostawy paszportu. Wyglada na to, ze to zrobiles.

Potwierdzenie interview do wydruku masz na stronie ESC.

Oj chyba nie do końca, ja pamietam ze dostałem jakieś 3 barcody które wydrukowałem i później prosili o nie (i skanowali) przy wejściu do amby. 

  • Upvote 2
Napisano
47 minutes ago, danielwro said:

Oj chyba nie do końca, ja pamietam ze dostałem jakieś 3 barcody które wydrukowałem i później prosili o nie (i skanowali) przy wejściu do amby. 

OK, masz racje (adres odbioru paszportów wraz z kodem kreskowym i numerem UID).

@Mateo12 w takim razie czeka Cie przeprawa z supportem...

Napisano

Cześć, mam takie zmartwienie, jestem wylosowany jako numer 2023EU000018xx, czyli jak ja to rozumiem to jest dość mały numer. Ale, do tej pory nie dostałem żadnego mejla z KCC. Napisałem do nich mejla z zapytaniem, ale odpowiedzieli że wszystko w swoim czasie. Czy mam jakieś powody do zmartwienia, czy spokojnie czekać na mejla? Niepokoję się, ponieważ widzę że bardziej oddalone numery zostali już zaproszone na rozmowę. Czy jest to jakieś uregulowane, czy wzywają tak jak się trafi. Czy e-mail o zaproszenie na rozmowę przychodzi z KCC czy z ambasady? Proszę o wskazówki 

Napisano
W dniu 17.11.2022 o 02:38, Luken napisał:

 

2. już można działać z umawianiem się na badania czy dopiero po mailu?

na badania bym się jeszcze nie umawiała ale może napisz do nich i zorientuj się jakie są wolne terminy. Pamietam ze przy poprzedniej edycji ludzie mieli problem z umówieniem bo mieli dość odległe terminy dostępne.

Napisano
6 godzin temu, mvgda napisał:

na badania bym się jeszcze nie umawiała ale może napisz do nich i zorientuj się jakie są wolne terminy. Pamietam ze przy poprzedniej edycji ludzie mieli problem z umówieniem bo mieli dość odległe terminy dostępne.

Jak dzwoniłam o termin badania w Warszawie w ostatnim tygodniu listopada to wyznaczyli nam na 6 grudnia, więc nie jest tak źle na razie 

  • Upvote 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...