Skocz do zawartości

Odrzucony wniosek - czy próbować ponownie?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam :) 

W lutym tego roku złożyłam wniosek o wizę B2 z zamiarem wyjazdu na wakacje we wrześniu, został on jednak odrzucony. Moja sytuacja jest raczej specyficzna, już mówię o co chodzi. 

Mianowicie wyjazd na wakacje chciałam połączyć z pierwszym spotkaniem i spędzeniem czasu z chłopakiem, którego poznałam 5 lat (!) temu w internecie. Jednak staliśmy się sobie bliżsi dopiero w roku 2015 (z racji wieku i wcześniej trwających związków z obu stron). Od razu nadmienię, że śmiało mogę powiedzieć, że go znam - rozmawiamy i widujemy się na Skype regularnie. Chcielibyśmy jednak wreszcie się zobaczyć.

Ja mam 21 lat, jestem studentką 2 roku biotechnologii, czyli mam jeszcze rok studiów pierwszego stopnia do zrobienia, a potem jeszcze 2 lata drugiego stopnia. Pracuję na pół etatu w Inditexie (Zara, Pull&Bear, Bershka etc), moje zarobki zależnie od przepracowanych godzin sięgają nawet 1700zł + obowiązująca mnie tam umowa jest na czas nieokreślony. Dodatkowo wykonuję drugą pracę, w znacznie niższym wymiarze godzin, ale ze znacznie lepszą stawką/h jako instruktorka pole dance, również na czas nieokreślony. 

On ma lat 28 (wiem, dość spora różnica), również wykonuje dwie prace (na pełen i na pół etatu), a jego dochody to około 3500 dolarów miesięcznie (tutaj też dość spora różnica :P). Dodatkowo ma córkę, która z nim nie mieszka, jednak zajmuje się on nią trzy razy w tygodniu, ale nie sądzę, żeby miało to jakoś wpłynąć na decyzję konsula, gdyż nadmieniłam to dopiero po tym, jak tej wizy nie otrzymałam.