wiktoria9000 Posted July 12, 2019 Report Share Posted July 12, 2019 Witam. Pare tygodni temu przyleciałam do stanów, na bramce od razu nie spasowalam urzędnikowi i zabrano mnie na przesłuchanie. Telefon cały został przeszukany, po czym wzięli mnie na rozmowę. Dwa lata temu byłam w stanach pół roku, mam tutaj cała rodzine, tłumaczyłam iż opiekowałam się kuzynkami, ciocia mi w zamian za to oferowała mieszkanie, jedzenie itp. Ale znaleźli na telefonie zdjęcia z pracy dwa lata temu, których niestety nie usunęłam. Wyszukiwalam dodatkowo prace Chicago w safari co także sprawdzili wiec nie miałam szans by się z tego wytłumaczyć. Dostałam bana na 5lat. Jednak czy istnieje możliwość na waivers- lub jakiekolwiek przyspieszenie tego procesu? Mam w stanach cała rodzine, ojczyma, siostrę, mamę- założyła mi wniosek o zielona karte, ale z 5lat poczekam jak nic.. czy mogę zrobić cokolwiek? Czy pozostaje mi czekać? Jestem zielona w tym temacie. Proszę o pomoc! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jackie Posted July 12, 2019 Report Share Posted July 12, 2019 O waiver zawsze możesz się starać ale generalnie szanse na uzyskanie waivera w takiej sytuacji nie są duże. Link to comment Share on other sites More sharing options...