Jump to content
Sign in to follow this  
wiktoria9000

ZOSTAŁAM COFNIĘTA O’HARE

Recommended Posts

Witam. Pare tygodni temu przyleciałam do stanów, na bramce od razu nie spasowalam urzędnikowi i zabrano mnie na przesłuchanie. Telefon cały został przeszukany, po czym wzięli mnie na rozmowę. Dwa lata temu byłam w stanach pół roku, mam tutaj cała rodzine, tłumaczyłam iż opiekowałam się kuzynkami, ciocia mi w zamian za to oferowała mieszkanie, jedzenie itp. Ale znaleźli na telefonie zdjęcia z pracy dwa lata temu, których niestety nie usunęłam. Wyszukiwalam dodatkowo prace Chicago w safari co także sprawdzili wiec nie miałam szans by się z tego wytłumaczyć. Dostałam bana na 5lat. Jednak czy istnieje możliwość na waivers- lub jakiekolwiek przyspieszenie tego procesu? Mam w stanach cała rodzine, ojczyma, siostrę,  mamę- założyła mi wniosek o zielona karte, ale z 5lat poczekam jak nic.. czy mogę zrobić cokolwiek? Czy pozostaje mi czekać? Jestem zielona w tym temacie. Proszę o pomoc!

O waiver zawsze możesz się starać ale generalnie szanse na uzyskanie waivera w takiej sytuacji nie są duże.

2 godziny temu, wiktoria9000 napisał:

Ale znaleźli na telefonie zdjęcia z pracy dwa lata temu, których niestety nie usunęłam. Wyszukiwalam dodatkowo prace Chicago w safari co także sprawdzili wiec nie miałam szans by się z tego wytłumaczyć. Dostałam bana na 5lat. Jednak czy istnieje możliwość na waivers- lub jakiekolwiek przyspieszenie tego procesu? Mam w stanach cała rodzine, ojczyma, siostrę,  mamę- założyła mi wniosek o zielona karte, ale z 5lat poczekam jak nic.. czy mogę zrobić cokolwiek? Czy pozostaje mi czekać? Jestem zielona w tym temacie. Proszę o pomoc!

zlamalas prawo. Posiadajac w paszporcie wize turystyczna nie mozna pracowac.