Skocz do zawartości

Wyjazd z rodzicami


Spajderr

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem uczniem 3 klasy liceum i musze planować co chce robić w przyszłości, od zawsze moim marzeniem był wyjazd na stale do USA. Chciałbym wyjechać tam na studia. Angielski umiem bardzo dobrze, mieszkałem 3 lata w Wielkiej Brytanii. Mój tata pracuje w niemieckiej firmie ma prawo jazdy c+e z 9 letnim doświadczeniem. Czy istnieje możliwość wyjazdu razem, cała rodzina?

O jaką wizę należy się starać? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

No właśnie, czemu USA? Tu przecież nie ma nic nadzwyczajnego, a życie drogie. 

A w ogóle spytałeś rodziców, czy oni chcą się przenieść do US? Bo szok kulturowy i rozłąka dla ludzi w ich wieku jest ogromny (widzę po sobie). 

Tak jak pisała Joanna - jedyną szansą dla Was jest loteria, a to kwestia szczęścia (można latami karmić się nadziejami na wygraną....)

Brytyjski angielski Ci się tu nie przyda w ogóle. Lepiej zapisz się do jakiejś szkoły z amerykańskim angielskim. I to najlepiej znaleźć nativa ze stanu, do którego marzy Ci się przyjechać. Ja przez prawie rok wałkowałam angielski w ANY (Złote tarasy) przed swoim wyjazdem, a i tak mam tu ogromną barierę językową.

No i kasa, kasa..... zacznij odkładać kieszonkowe i nie tylko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez temu chlopakowi ten problem wyleci z glowy sam za jakies 2,3 tyg....

 

51 minut temu, everden napisał:

 

Brytyjski angielski Ci się tu nie przyda w ogóle. Lepiej zapisz się do jakiejś szkoły z amerykańskim angielskim. I to najlepiej znaleźć nativa ze stanu, do którego marzy Ci się przyjechać. 

 

pewnie, ze sie przyda...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach