Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Tak z ciekawosci, jak to dzialalo? Co musisz miec, zeby latac dla amerykanskiej linii?

To było w latach 90-tych i Delta wtedy zrobiła swoją bazę w Warszawie z HUBem we Frankfurcie. Osoby zatrudnione były w Warszawie.

Latało się na kilkudniowe (od 4 do 7 dni) rotacje po Europie przez Frankfurt, czyli np

dzień 1: WAW-FRA-IST

dzień 2: IST-FRA-SVO

dzień 3: SVO-FRA-ATH

dzień 4: ATH-FRA-PRG-WAW

oraz rotacje z WAW do NYC przez Berlin (WAW-TXL-JFK) z nocowaniem w NYC.

Nabory były jak jak to nabory linii lotniczych - konieczność posiadania wykształcenia co najmniej średniego, rozmowy w języku angielskim, scenki, zadania zespołowe. Potem 6-cio tygodniowe szkolenie w Atlancie i do roboty :)

Napisano

To było w latach 90-tych i Delta wtedy zrobiła swoją bazę w Warszawie z HUBem we Frankfurcie. Osoby zatrudnione były w Warszawie.

Latało się na kilkudniowe (od 4 do 7 dni) rotacje po Europie przez Frankfurt, czyli np

dzień 1: WAW-FRA-IST

dzień 2: IST-FRA-SVO

dzień 3: SVO-FRA-ATH

dzień 4: ATH-FRA-PRG-WAW

oraz rotacje z WAW do NYC przez Berlin (WAW-TXL-JFK) z nocowaniem w NYC.

Nabory były jak jak to nabory linii lotniczych - konieczność posiadania wykształcenia co najmniej średniego, rozmowy w języku angielskim, scenki, zadania zespołowe. Potem 6-cio tygodniowe szkolenie w Atlancie i do roboty :)

A wiec, to bylo co od PanAm Delta przejela... Kontynuuowalas potem w jakiejs innej linii?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...