Skocz do zawartości

Przesiadka w Amsterdamie


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
6 godzin temu, bloczek2 napisał:

Jeszcze raz jakbym mogl poprosic o potwierdzenie..


Boarding Pass, ktory otrzymam przy odprawie online zapisze sobie w Apple Wallet, to wystarczy? :D Nie nadaje duzego bagazu na lotnisku, wiec co, po prostu ide do kontroli bezpieczenstwa i wszedzie macham telefonem przed oczami? :D
A jakbym chcial, to jest mozliwosc, abym podszedl do automatu na lotnisku i no nie wiem, wydrukowal sobie klasyczny bilet? :D Mimo wykonanej odprawy online? :D 

Wydrukują Ci papierowy boarding pass na lotnisku jak będziesz bardzo chciał.

  • Odpowiedzi 129
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź
Napisano
12 godzin temu, kzielu napisał:

Btw - nowiutki A359 którym jeszcze nie miałem okazji lecieć.

I jak Ci sie podobal A359? Jeszcze nie lecialem, ale osobiscie srednio mi odpowiada 3x3x3 layout.

Ze wszystkimi 767s i A330 smigajacymi przez Atlantyk Delta byla do tej pory zdecydowanie najlepsza opcja dla 2 osob, teraz zaczelo sie to zmieniac, i nie wiem czy cos w nowym Airbusie to zmiane rekompensuje?

Napisano
2 godziny temu, rzecze1 napisał:

I jak Ci sie podobal A359? Jeszcze nie lecialem, ale osobiscie srednio mi odpowiada 3x3x3 layout.

Ze wszystkimi 767s i A330 smigajacymi przez Atlantyk Delta byla do tej pory zdecydowanie najlepsza opcja dla 2 osob, teraz zaczelo sie to zmieniac, i nie wiem czy cos w nowym Airbusie to zmiane rekompensuje?

Chyba jeszcze leci. Też jestem ciekaw bo 350 jeszcze nie miałem okazji spróbować, mało ich narazie.

Napisano
2 godziny temu, rzecze1 napisał:

I jak Ci sie podobal A359? Jeszcze nie lecialem, ale osobiscie srednio mi odpowiada 3x3x3 layout.

Ze wszystkimi 767s i A330 smigajacymi przez Atlantyk Delta byla do tej pory zdecydowanie najlepsza opcja dla 2 osob, teraz zaczelo sie to zmieniac, i nie wiem czy cos w nowym Airbusie to zmiane rekompensuje?

Nie lece - bylem o ~2pm w DTW, juz w ogole w domu siedzie (pozniej mialem jeszcze 45 min DTW-CVG). Ogolnie mi sie podobal - miejsca wydaje sie ze nie mniej niz w 767 a wyraznie wiecej niz w Lotowskich Dreamlinerach (moze mi sie zdaje - trzeba by sprawdzic pitch ale takie mam subiektywne wrazenie). Nie ma Premium Economy tylko jest "Premium Select" ktore jest lepsza premium economy - niestety nie mialem okazji skorzystac bo kupowalem bilety dosc pozno i nie bylo miejsc. Ogolnie wrazenia pozytywne mimo Rolls Royce'ow na skrzydle.

Jedyny drobny problem - entertainment system - ogolnie jest swietny jak to w Delcie, tyle ze po pushbacku monitory w srodkowych rzedach nie dzialaly i musieli zrebootowac a pozniej zdaje sie same sie zrebootowaly przez ladowaniem. 

Mimo ze zwykle preferuje Boeinga (bo z ludzmi z Airbusa uzeram sie w pracy i sa upierdliwcy straszni) to chyba bym wolal A359 niz 777 (jezeli mowimy o ukladach 3-3-3).

Napisano
6 minut temu, andyopole napisał:

Masz chyba na myśli 787 a nie 777, który jest od nich większy.  :D

No nie bardzo - one generalnie wszystkie sie od siebie troche parametrami roznia i nie sa pozycjonowane jako bezposrednia konkurencja.... 

A359 ma MTOW 275t, ~325 pax (zaleznie od konfiguracji) i zasieg 8100 nm

789 ma MTOW 247t,  ~280 pax i zasieg ~7600 nm

777 - to juz zalezy od wersji - 200ER ma MTOW prawie 300t ale krotszy zasieg...

359 jest blizej 777 niz 788 czy 789. 

Napisano
Godzinę temu, kzielu napisał:

Mimo ze zwykle preferuje Boeinga (bo z ludzmi z Airbusa uzeram sie w pracy i sa upierdliwcy straszni) to chyba bym wolal A359 niz 777 (jezeli mowimy o ukladach 3-3-3).

Pracowalem w Tuluzie kiedys, przed wyprowadzka do stanow, robota zwiazana akurat z projektem A350, i byl to jedyny moment w mojej karierze kiedy klient wydzieral sie na mnie i to tak do ochrypniecia, bo mu sie jakas  moja decyzja nie podobala. Nie bede ukrywal, ze perspektywa opuszczenia tego otoczenia miala spory wplyw na decyzje o wyjezdzie do stanow, 

Napisano
Godzinę temu, kzielu napisał:

No nie bardzo - one generalnie wszystkie sie od siebie troche parametrami roznia i nie sa pozycjonowane jako bezposrednia konkurencja.... 

A359 ma MTOW 275t, ~325 pax (zaleznie od konfiguracji) i zasieg 8100 nm

789 ma MTOW 247t,  ~280 pax i zasieg ~7600 nm

777 - to juz zalezy od wersji - 200ER ma MTOW prawie 300t ale krotszy zasieg...

359 jest blizej 777 niz 788 czy 789. 

Jako znawca amator rozróżniam samoloty na odległość po ilości osi w zawieszeniu. B777 ma trzy, pozostałe po dwie. :)

Napisano
Dnia 17.03.2019 o 03:23, andyopole napisał:

Jako znawca amator rozróżniam samoloty na odległość po ilości osi w zawieszeniu. B777 ma trzy, pozostałe po dwie. :)

Znow wracam z problemem! :D

Odprawiam sie online, udalo sie na pierwsza czesc lotu (VIE-AMS) i mamy wybrane miejsca, natomiast drugi lot za cholere nie przechodzi. Aplikacja KLM na iOS i sam KLM.com twierdzi, ze jestesmy odprawieni ale np. miejsc nie moge wybrac, boarding pass nie moge wyrukowac/zapisac.

image.thumb.png.f1ba1775173571781b23eb22df8f5d4b.pngMiejsca do wyboru sa takie - nic nie moge zrobic.

 

Ktos sie spotkal z takim czyms? 

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...