Jump to content
bloczek2

Przesiadka w Amsterdamie

Recommended Posts

6 godzin temu, bloczek2 napisał:

Jeszcze raz jakbym mogl poprosic o potwierdzenie..


Boarding Pass, ktory otrzymam przy odprawie online zapisze sobie w Apple Wallet, to wystarczy? :D Nie nadaje duzego bagazu na lotnisku, wiec co, po prostu ide do kontroli bezpieczenstwa i wszedzie macham telefonem przed oczami? :D
A jakbym chcial, to jest mozliwosc, abym podszedl do automatu na lotnisku i no nie wiem, wydrukowal sobie klasyczny bilet? :D Mimo wykonanej odprawy online? :D 

Wydrukują Ci papierowy boarding pass na lotnisku jak będziesz bardzo chciał.

Share this post


Link to post
Share on other sites

12 godzin temu, kzielu napisał:

Btw - nowiutki A359 którym jeszcze nie miałem okazji lecieć.

I jak Ci sie podobal A359? Jeszcze nie lecialem, ale osobiscie srednio mi odpowiada 3x3x3 layout.

Ze wszystkimi 767s i A330 smigajacymi przez Atlantyk Delta byla do tej pory zdecydowanie najlepsza opcja dla 2 osob, teraz zaczelo sie to zmieniac, i nie wiem czy cos w nowym Airbusie to zmiane rekompensuje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 godziny temu, rzecze1 napisał:

I jak Ci sie podobal A359? Jeszcze nie lecialem, ale osobiscie srednio mi odpowiada 3x3x3 layout.

Ze wszystkimi 767s i A330 smigajacymi przez Atlantyk Delta byla do tej pory zdecydowanie najlepsza opcja dla 2 osob, teraz zaczelo sie to zmieniac, i nie wiem czy cos w nowym Airbusie to zmiane rekompensuje?

Chyba jeszcze leci. Też jestem ciekaw bo 350 jeszcze nie miałem okazji spróbować, mało ich narazie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, rzecze1 napisał:

I jak Ci sie podobal A359? Jeszcze nie lecialem, ale osobiscie srednio mi odpowiada 3x3x3 layout.

Ze wszystkimi 767s i A330 smigajacymi przez Atlantyk Delta byla do tej pory zdecydowanie najlepsza opcja dla 2 osob, teraz zaczelo sie to zmieniac, i nie wiem czy cos w nowym Airbusie to zmiane rekompensuje?

Nie lece - bylem o ~2pm w DTW, juz w ogole w domu siedzie (pozniej mialem jeszcze 45 min DTW-CVG). Ogolnie mi sie podobal - miejsca wydaje sie ze nie mniej niz w 767 a wyraznie wiecej niz w Lotowskich Dreamlinerach (moze mi sie zdaje - trzeba by sprawdzic pitch ale takie mam subiektywne wrazenie). Nie ma Premium Economy tylko jest "Premium Select" ktore jest lepsza premium economy - niestety nie mialem okazji skorzystac bo kupowalem bilety dosc pozno i nie bylo miejsc. Ogolnie wrazenia pozytywne mimo Rolls Royce'ow na skrzydle.

Jedyny drobny problem - entertainment system - ogolnie jest swietny jak to w Delcie, tyle ze po pushbacku monitory w srodkowych rzedach nie dzialaly i musieli zrebootowac a pozniej zdaje sie same sie zrebootowaly przez ladowaniem. 

Mimo ze zwykle preferuje Boeinga (bo z ludzmi z Airbusa uzeram sie w pracy i sa upierdliwcy straszni) to chyba bym wolal A359 niz 777 (jezeli mowimy o ukladach 3-3-3).

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

6 minut temu, andyopole napisał:

Masz chyba na myśli 787 a nie 777, który jest od nich większy.  :D

No nie bardzo - one generalnie wszystkie sie od siebie troche parametrami roznia i nie sa pozycjonowane jako bezposrednia konkurencja.... 

A359 ma MTOW 275t, ~325 pax (zaleznie od konfiguracji) i zasieg 8100 nm

789 ma MTOW 247t,  ~280 pax i zasieg ~7600 nm

777 - to juz zalezy od wersji - 200ER ma MTOW prawie 300t ale krotszy zasieg...

359 jest blizej 777 niz 788 czy 789. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, kzielu napisał:

Mimo ze zwykle preferuje Boeinga (bo z ludzmi z Airbusa uzeram sie w pracy i sa upierdliwcy straszni) to chyba bym wolal A359 niz 777 (jezeli mowimy o ukladach 3-3-3).

Pracowalem w Tuluzie kiedys, przed wyprowadzka do stanow, robota zwiazana akurat z projektem A350, i byl to jedyny moment w mojej karierze kiedy klient wydzieral sie na mnie i to tak do ochrypniecia, bo mu sie jakas  moja decyzja nie podobala. Nie bede ukrywal, ze perspektywa opuszczenia tego otoczenia miala spory wplyw na decyzje o wyjezdzie do stanow, 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, kzielu napisał:

No nie bardzo - one generalnie wszystkie sie od siebie troche parametrami roznia i nie sa pozycjonowane jako bezposrednia konkurencja.... 

A359 ma MTOW 275t, ~325 pax (zaleznie od konfiguracji) i zasieg 8100 nm

789 ma MTOW 247t,  ~280 pax i zasieg ~7600 nm

777 - to juz zalezy od wersji - 200ER ma MTOW prawie 300t ale krotszy zasieg...

359 jest blizej 777 niz 788 czy 789. 

Jako znawca amator rozróżniam samoloty na odległość po ilości osi w zawieszeniu. B777 ma trzy, pozostałe po dwie. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dnia 17.03.2019 o 03:23, andyopole napisał:

Jako znawca amator rozróżniam samoloty na odległość po ilości osi w zawieszeniu. B777 ma trzy, pozostałe po dwie. :)

Znow wracam z problemem! :D

Odprawiam sie online, udalo sie na pierwsza czesc lotu (VIE-AMS) i mamy wybrane miejsca, natomiast drugi lot za cholere nie przechodzi. Aplikacja KLM na iOS i sam KLM.com twierdzi, ze jestesmy odprawieni ale np. miejsc nie moge wybrac, boarding pass nie moge wyrukowac/zapisac.

image.thumb.png.f1ba1775173571781b23eb22df8f5d4b.pngMiejsca do wyboru sa takie - nic nie moge zrobic.

 

Ktos sie spotkal z takim czyms? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...