Jump to content

Jak obejrzeć polskie filmy w stanach?


MeganMarkle

Recommended Posts

W Polsce właśnie wchodzi do kin kolejny film Vegi „Kobiety Mafii 2”. Pół roku temu leciał „Kler”. Oba te filmy bardzo bym chciała zobaczyć ale nie mogę nigdzie w internecie znaleźć na to legalnego sposobu. Kleru po prostu nie ma :/

ktos wie jak mogę w Kalifornii te filmy zobaczyć? Domyślam się ze w Chicago są jakieś polskie kina ale to mnie nie urządza :( 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 20
  • Created
  • Last Reply
48 minutes ago, ilya_ said:

wlasnie dzis kupilem klera na dvd na brooklynie w polskim sklepie [filmy,jakies gry], link ponizej..na pewno znajdziesz cos dla siebie ! 

http://www.musicplanet.cc/catalog/index.php?language=pl

jaki sposob ? chwile czekam i te filmy po prostu kupuje / zamawiam na dvd...sciagac z netu nie lubie

 

Ciekawa strona, dzięki! Niestety w tym momencie Kleru tam nie widzę:/ 

Link to comment
Share on other sites

9 minut temu, MeganMarkle napisał:

Ciekawa strona, dzięki! Niestety w tym momencie Kleru tam nie widzę:/ 

on ma niepouzupelniane - tez widze....najlepiej to zadzwonic....klera kupilem za 12 usd, z angielskimi napisami jakby sie chcialo komus pokazac itp

zawsze jak cos biere to sie pyta: 'czy moze cos zalatwic,...czy moze cos potrzeba....'

Link to comment
Share on other sites

19 godzin temu, MeganMarkle napisał:

W Polsce właśnie wchodzi do kin kolejny film Vegi „Kobiety Mafii 2”. Pół roku temu leciał „Kler”. Oba te filmy bardzo bym chciała zobaczyć ale nie mogę nigdzie w internecie znaleźć na to legalnego sposobu. Kleru po prostu nie ma :/

ktos wie jak mogę w Kalifornii te filmy zobaczyć? Domyślam się ze w Chicago są jakieś polskie kina ale to mnie nie urządza :( 

Ja obejrzalam "Kler" na zalukaj.pl. Na virpe.com też jest sporo polskich filmów i seriali. Odpal to na laptopie, zrzuć obraz na telewizor i bedzie super :) 
A jesli masz Firestick, to ściągnij sobie aplikacje Cinema. Tam też był "Kler", "Zimną Wojnę" też tam niedawno obejrzałam.

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, ROB7 napisał:

Ostatnio w jakms sklepie internetowym tu w stanach kupilem Polski film "Jack Strong" swoja droga kazdemu polecam, bardzo dobry film.

Ten film od dawna jest dostępny na YT za darmo. W tym tygodniu trafiłem też na YT na film Botoks. Bylo już ponad 10 dni po jego wyrzuceniu i dziwne, żaden właściciel praw autorskich nie spowodował jego usunięcia. Po obejrzeniu już wiem dlaczego, dawno takiego gniota nie oglądałem. 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...