Krzysztof122000 Napisano 23 Marca 2020 Zgłoś Napisano 23 Marca 2020 Witam Z góry przepraszam, że rozpoczynam ten temat ponownie pewnie (przeglądałem i czytałem tutaj trochę). Na wstępie powiem, że jestem studentem 1 roku (także młoda osoba). Moim marzeniem jest mieszkanie w Stanach. Mam kilka pytań, dopiero zaczynam się w tym temacie rozglądać dlatego bardzo proszę o pomoc. W jaki sposób można się tam przeprowadzić, pewnie jest to połączone z prac tam w związku z tym jak można się tam zatrudnić. Wiem, że istnieje loteria wizowa. Prosiłbym o wskazówki od czego zacząć i jakie są możliwości, żeby tam wyjechać. Z góry dziękuje za pomoc
Jackie Napisano 23 Marca 2020 Zgłoś Napisano 23 Marca 2020 https://pl.usembassy.gov/pl/visas-pl/immigrant-visas-pl/
mcpear Napisano 23 Marca 2020 Zgłoś Napisano 23 Marca 2020 Legalnie: przez małżeństwo, loterię albo gdy pracodawca Ciebie zasponsoruje Nielegalnie: parę innych pomysłów, ale na forum takich wskazówek nie udzielamy
kzielu Napisano 24 Marca 2020 Zgłoś Napisano 24 Marca 2020 Poza tym teraz jest swietny czas zeby emigrowac do US... Najlepszy w historii ! Record low unemployment za chwile bedzie record high unemployment...
MeganMarkle Napisano 24 Marca 2020 Zgłoś Napisano 24 Marca 2020 ....i zakaz wstępu do usa dla obcokrajowcow - jako wisienka na torcie
mvgda Napisano 24 Marca 2020 Zgłoś Napisano 24 Marca 2020 co do przeprowadzki, pytam osób które są już w us, czy rzad/media dają jakieś info na temat długości zamknięcia granic? na początku lutego otrzymałam wize i chciałabym wiedzieć czy będę miała ja szanse aktywować w lipcu. Macie jakieś info? oficjalne/nieoficjalne? jakie są przewidywane najgorsze scenariusze odnośnie zamknięcia granic?