Skocz do zawartości

Przeprowadzka do USA


Rekomendowane odpowiedzi

Witam
Z góry przepraszam, że rozpoczynam ten temat ponownie pewnie (przeglądałem i czytałem tutaj trochę). Na wstępie powiem, że jestem studentem 1 roku (także młoda osoba). Moim marzeniem jest mieszkanie w Stanach. Mam kilka pytań, dopiero zaczynam się w tym temacie rozglądać dlatego bardzo proszę o pomoc. W jaki sposób można się tam przeprowadzić, pewnie jest to połączone z prac tam w związku z tym jak można się tam zatrudnić. Wiem, że istnieje loteria wizowa. Prosiłbym o wskazówki od czego zacząć i jakie są możliwości, żeby tam wyjechać.
Z góry dziękuje za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 21
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

co do przeprowadzki, pytam osób które są już w us, czy rzad/media dają jakieś info na temat długości zamknięcia granic? na początku lutego otrzymałam wize i chciałabym wiedzieć czy będę miała ja szanse aktywować w lipcu. Macie jakieś info? oficjalne/nieoficjalne? jakie są przewidywane najgorsze scenariusze odnośnie zamknięcia granic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, mvgda napisał:

co do przeprowadzki, pytam osób które są już w us, czy rzad/media dają jakieś info na temat długości zamknięcia granic? na początku lutego otrzymałam wize i chciałabym wiedzieć czy będę miała ja szanse aktywować w lipcu. Macie jakieś info? oficjalne/nieoficjalne? jakie są przewidywane najgorsze scenariusze odnośnie zamknięcia granic?

O najgorszych scenariuszach to sie nie mysli w tej chwili - Trump na jedynej konferencji prasowej na ktorej mowil cokolwiek z sensem wspomnial lipiec / sierpien w kontekscie jak dlugo "to" moze potrwac (ogolnie, nie zamkniecie granic).