Skocz do zawartości
kzielu

Imigracja rodzinna - reklama TV

Recommended Posts

Dla tych co nie mieszkają w PL - ta reklama leci regularnie w TV. To tak w kwestii podejścia obecnej administracji do imigracji. Loteria jest praktycznie martwa bo nawet demokraci dzisiaj zaoferowali żeby ją zlikwidować w zamian za TPS (problem ze to shithole countries wiec Trump ich wysłał na drzewo , niemniej jednak to kwestia czasu)

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeszcze sie powinno konczyc “Why are we having all these people from shithole countries come here?”, ale to moze w nastepnej wersji...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Akurat do samej loterii nie wiem czemu sie tak przyczepili, liczba wiz jest minimalna plus naprawdę fajny element diversity to wnosi. Ale widać zamiast tego wolą mieć samych hindusów.... A co do chain migration to cieżko odmówić im racji, powinien być limit do najbliższych (malzonek / dzieci) bo to bez nich tylko faktycznie żyć się nie da. Choć sama reklama pomija istotny czynnik jakim jest czas oczekiwania na te wizy, który sam w sobie te migracje - dla meksykan np rozpatruje się teraz podania z 1995r.! 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

6 minut temu, MeganMarkle napisał:

 Choć sama reklama pomija istotny czynnik jakim jest czas oczekiwania na te wizy, który sam w sobie te migracje - dla meksykan np rozpatruje się teraz podania z 1995r.! 

Biedna Megan... oczekuje faktow w kraju gdzie prezydent klamie.doslownie.kazdego.dnia. Oj nadziwisz sie podczas twoich pierwszych tu wyborow...

Ale dziekuje, kzielu, ze dolaczyles reklame. Takich jeszcze tu nie widzialam, ale moze dlatego ze mieszkam w niebieskim miescie... 

 

Edytowane przez katlia

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
6 godzin temu, MeganMarkle napisał:

Akurat do samej loterii nie wiem czemu sie tak przyczepili, liczba wiz jest minimalna plus naprawdę fajny element diversity to wnosi. Ale widać zamiast tego wolą mieć samych hindusów.... A co do chain migration to cieżko odmówić im racji, powinien być limit do najbliższych (malzonek / dzieci) bo to bez nich tylko faktycznie żyć się nie da. Choć sama reklama pomija istotny czynnik jakim jest czas oczekiwania na te wizy, który sam w sobie te migracje - dla meksykan np rozpatruje się teraz podania z 1995r.! 

Megan - bylas tu wiele razy wiec dobrze wiesz ze diversity nie jest zadnym problem od dawna, w zwiazku z tym loteria nie wnosi nic poza wpuszczaniem przypadkowych ludzi.

Imigracja rodzinna jest dosc rozbudowana i niewiele krajow (nie wiem dokladnie ile) pozwala na imigracje rodzenstwa - ale to jest obraz kraju i jego polityki jako calosci - tzw. centralny burdel. Prawo imigracyjne bierze sie z dodawaniem roznorakich ustaw ktore w danym czasie pasowaly i wiazaly sie z interesami rzadzacej wiekszosci w danym momencie - wiec to jest zlepek roznych nie specjalnie powiazanych ze soba przepisow - wiec cos trzeba z tym zrobic - ale w tej chwili to jest kolejny za przeproszeniem burdel - targuja sie o TPS, DACA i imigracje rodzinna. DV zostalo juz spisane na straty przez obydwie strony a w dodatku maja termin do marca zeby cos zrobic z DACA - generalnie nic dobrego z tego nie wyjdzie.

Co do "chain immigration" - tak ten kraj zostal zbudowany. Hipokryzja w 100%. A komentarz o shithole countries - nie wiem czy dotarl do PL - to trudno jakos skomentowac. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
7 godzin temu, katlia napisał:

Biedna Megan... oczekuje faktow w kraju gdzie prezydent klamie.doslownie.kazdego.dnia. Oj nadziwisz sie podczas twoich pierwszych tu wyborow...

Ale dziekuje, kzielu, ze dolaczyles reklame. Takich jeszcze tu nie widzialam, ale moze dlatego ze mieszkam w niebieskim miescie... 

 

Dokladnie. Spora czesc spoleczenstwa wierzy w te pierdoly to Trump opowiada wiec takie historyjki to dla nich calkowita pozywka. Za chwile beda imigrantow na stosach palic, my jestesmy w tej dobrej sytuacji ze w sumie blizej do Norwegii niz shithole countries ale nigdy nie wiadomo...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

7 minut temu, andyopole napisał:

Nie widziałem takiej reklamy na żadnym kanale. Nawet na Fox.

Na CBS w Ohio leci regularnie - widzialem kilka razy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×