Skocz do zawartości

Czy dostanę wizę B1/B2


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, 

chciałbym poznać waszą opinię. Za tydzień mam spotkanie w ambasadzie w Warszawie w sprawie wizy turystycznej do USA. Stresuje się pomimo, że nie mam nic do ukrycia. Moja sytuacja wygląda tak, że nie mam rodziny w stanach ani żadnych znajomych, planowałem wyjazd z dziewczyną ale ona skorzystała z wakacyjnych praktycy zorganizowanych przez jej uczelnie w Londynie i tam spędzi całe wakacje, ja ponieważ odkładam na wyjazd od października zdecydowałem się na samodzielne, trzytygodniowe  zwiedzenie Nowego Jorku. We wniosku zaznaczyłem maksymalny okres czasu na jaki planuje zostać to jest 26.08-24.09. Pracuje od dwóch lat w tej samej firmie przy zarobkach około 3500zl, jednak jest to umowa zlecenie. Jestem tez studentem, kończę pierwszy rok licencjatu. Mam przygotowany plan wycieczki, zarezerwowane dwa hostele oraz wybrane bilety lotnicze, których jeszcze nie zakupiłem bo na forach jest to odradzane póki nie dostanie się wizy. W tym roku dowiedziałem się także że choruje na cukrzyce typu pierwszego, przez co muszę być pod comiesięczna obserwacją lekarza ty w Polsce oraz będę się starac o dostanie pompy insulinowej pod koniec tego roku, wydaje mi się że to duży atut, który pokazuje że nie chce zostać w USA na stałe, wręcz byłoby to bardzo trudne zdobyć tam leki. Niestety we wniosku nie było miejsca żeby uwzględnić informacje o chorobie.  Nie mam jednak swojego mieszkania/żony/dzieci przez co nadal mam obawy. Jakby ktoś był w podobnej sytuacji (Np. Studentem) proszę opisać jaki o było w państwa przypadku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach