Jackie Napisano 19 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2020 19 minut temu, mcpear napisał: Kiedy to było? Ja miałem kiedyś 5S i też mnie posłano na drzewo, ale to się zmieniło (ponoć ) W zeszłym roku. @woox napisz emaila do Appla i poproś o linka z aktualnymi danymi na temat międzynarodowej gwarancji. Być może jest gdzieś info którego nie umiemy znaleźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woox Napisano 19 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2020 A co do języka polskiego to chyba nie ma problemu aby ustawić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whysoserious3 Napisano 19 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2020 Wszystko fajnie i kolorowe dopóki zorientujesz się, że iPhony na rynek US mają inne pasma częstotliwości od tych stosowanych w EU. Anteny telekomunikacyjne działają w innych pasmach na całym świecie dlatego choć mowa tu o jednym modelu SE, są ich dziesiątki rodzajów na różne kontynenty. WAŻNE W kwestii gwarancji: Nie słuchaj nikogo kto Ci mówi, że iPhony mają międzynarodową gwarancje. Taka tyczy się tylko i wyłącznie komputerów tej marki. Nie oznacza to jednak, że Apple odmówi Ci serwisu w przypadku konieczności naprawy telefonu. Może to zrobić, a może przyjąć taki telefon do serwisu. Wtedy pojawia się druga kwestia, w zależności od miejsca serwisowania (Apple wysyła urządzenia na całym świecie do serwisu który najszybciej go naprawi - dla przykładu wczoraj zabrali mojego Macbooka do Czech, a mieszkam daleko od tego kraju) będziesz musiał zapłacić zaległy import/export duty i/lub VAT. Jeśli chcesz mieć 100% pewności, że uzyskasz dostęp do serwisu w przypadku konieczności naprawy, kup AppleCare Protection przed upływem 90 dni od zakupu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mcpear Napisano 19 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2020 3 hours ago, woox said: A co do języka polskiego to chyba nie ma problemu aby ustawić ? Nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mcpear Napisano 19 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2020 1 hour ago, whysoserious3 said: Wszystko fajnie i kolorowe dopóki zorientujesz się, że iPhony na rynek US mają inne pasma częstotliwości od tych stosowanych w EU. Anteny telekomunikacyjne działają w innych pasmach na całym świecie dlatego choć mowa tu o jednym modelu SE, są ich dziesiątki rodzajów na różne kontynenty. A nie czynią tego oprogramowaniem? Jakby rozwiązane to było sprzętowo i były problemy z dostrajaniem się poprzez oprogramowanie do częstotliwości to przyjeżdżając z USA z IPhonem i logując się do Europejskich stacji przekaźnikowych w roamingu turyści mieliby z tym problemy. Jakoś nie mają z tym problemów. Amerykańskie iPhone'y w Europe, Azji, Bliskim Wschodzie czy Australii działają bez zarzutu. Zarówno jak chodzi o głos tak i o dane (włączając LTE). Sprawdziłem to naocznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuza007 Napisano 20 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2020 9 godzin temu, whysoserious3 napisał: Wszystko fajnie i kolorowe dopóki zorientujesz się, że iPhony na rynek US mają inne pasma częstotliwości od tych stosowanych w EU. Anteny telekomunikacyjne działają w innych pasmach na całym świecie dlatego choć mowa tu o jednym modelu SE, są ich dziesiątki rodzajów na różne kontynenty. Mam czwartego iPhona kupionego w US - nigdy nie miałam żadnych problemów z częstotliwością... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Halyna Napisano 20 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2020 4 godziny temu, PiciuK napisał: Skąd taka informacja? Jeszcze nie spotkałem się ze "srajfonem", który ma w jakikolwiek sposób wycięte pasma europejskie. Właśnie dlatego używam tych telefonów, żeby w Polsce nie mieć kłopotów z pasmami - przede wszystkim LTE, które w Polsce ma podstawową częstotliwość 1800 MHz. https://www.kimovil.com/pl/frequency-checker/PL/apple-iphone-8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jackie Napisano 21 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2020 Pasma czy nie pasma, jeszcze się nie spotkałam żeby mi gdzieś iPhone nie działał lub działał w ograniczonym stopniu. Ale ja nie używam telefonu prawie w ogóle (tekstuję do rodziny, Facetime raz dziennie i czasem na fejsa wskoczę), w zasadzie to w weekend wyłączam telefon w ogóle, rodzina i znajomi wiedzą żeby dzwonić do męża jak coś się stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kzielu Napisano 21 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2020 20 godzin temu, Halyna napisał: https://www.kimovil.com/pl/frequency-checker/PL/apple-iphone-8 I wg. tego to ktorych pasm tenze Iphone 8 nie obsluguje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whysoserious3 Napisano 24 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Września 2020 On 8/21/2020 at 7:00 PM, kzielu said: I wg. tego to ktorych pasm tenze Iphone 8 nie obsluguje ? On 8/20/2020 at 5:32 PM, PiciuK said: Skąd taka informacja? Jeszcze nie spotkałem się ze "srajfonem", który ma w jakikolwiek sposób wycięte pasma europejskie. Właśnie dlatego używam tych telefonów, żeby w Polsce nie mieć kłopotów z pasmami - przede wszystkim LTE, które w Polsce ma podstawową częstotliwość 1800 MHz. On 8/20/2020 at 8:12 AM, Zuza007 said: Mam czwartego iPhona kupionego w US - nigdy nie miałam żadnych problemów z częstotliwością... On 8/19/2020 at 11:40 PM, mcpear said: A nie czynią tego oprogramowaniem? Jakby rozwiązane to było sprzętowo i były problemy z dostrajaniem się poprzez oprogramowanie do częstotliwości to przyjeżdżając z USA z IPhonem i logując się do Europejskich stacji przekaźnikowych w roamingu turyści mieliby z tym problemy. Jakoś nie mają z tym problemów. Amerykańskie iPhone'y w Europe, Azji, Bliskim Wschodzie czy Australii działają bez zarzutu. Zarówno jak chodzi o głos tak i o dane (włączając LTE). Sprawdziłem to naocznie. https://www.apple.com/iphone/LTE/ I już na pierwszy rzut oka można dostrzec, że iPhone 11 Pro nie obsługuje pasma 71 (600 MHz) w europie, a konkretnie w Polsce. Tu nie chodzi o to, że telefon nie będzie w ogóle działać, ale w niektórych sieciach komórkowych w których używa się wielu pasm może być problem z zasięgiem. Nie wiem czy jakakolwiek sieć w Polsce używa akurat pasma 600 MHz, ale może akurat używa jej jakaś sieć we Włoszech, albo na Cyprze. No i wtedy pojawia się problem. Z researchu dowiedziałem się, że iPhony kupione w Stanach na pewno nie będą miały sygnału w Japonii dla przykładu. Częstotliwość czy gwarancja to jedne z paru rzeczy które mogą być utrudnieniem dla europejczyka posiadającego iPhona ze Stanów. I vice versa oczywiście. Dlatego Apple tworzy przynajmniej dwa modele tych samych telefonów, z innymi odbiornikami LTE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.