Skocz do zawartości

Problemy z LOT-em na lotnisku JFK.


ilya_

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
2 godziny temu, rzecze1 napisał:

Myślę, ze wielu forumowiczów pamięta Northwest Airlines, Continental, US Airways czy nawet TWA.

 

Ja pamiętam a nawet leciałam PanAm :)

  • Odpowiedzi 51
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź
Napisano

PanAm to prehistoria. :P Zamknęli się po Lockerbie. Chyba jedyna amerykańska linia latająca kiedys regularnie do Wawy.

Continental połączył się z United i początkowo nawet na samolotach były napisy United-Continental bo tak wynikało z umowy zjednoczeniowej. Teraz jeszcze zostało logo Continentala na statecznikach pionowych, taki globus z siatką południków i rownoleznikow. Ale coś mi się widzi że United już maluje swoje. Latalem z nimi.

Northwest, ulubiona moja linia, punktualna i niedroga, nowe Airbusy. Wciągnęła ich Delta.

Napisano
15 godzin temu, andyopole napisał:

PanAm to prehistoria. :P Zamknęli się po Lockerbie. Chyba jedyna amerykańska linia latająca kiedys regularnie do Wawy.

Continental połączył się z United i początkowo nawet na samolotach były napisy United-Continental bo tak wynikało z umowy zjednoczeniowej. Teraz jeszcze zostało logo Continentala na statecznikach pionowych, taki globus z siatką południków i rownoleznikow. Ale coś mi się widzi że United już maluje swoje. Latalem z nimi.

Northwest, ulubiona moja linia, punktualna i niedroga, nowe Airbusy. Wciągnęła ich Delta.

Pan Am tak, prehistoria, ale ich nie wymienialem. Wspomnialem TWA (Trans World Airlines) ktore byly druga obok Pan Am'u amerykanska ikona i dzialaly jeszcze w 2001 roku.

Swoja droga historia lotnictwa pasazerskiego w USA to bardzo ciekawy temat. Od scislych regulacji rzadowych, przez deregulacje ktorej dokonano chyba jeszcze w latach 70-tych, az teraz po ponowna dominacje tylko kilku linii do ktorej doszlo juz na wolnym rynku.

Najstarsza chyba jest teraz Delta, ktora operacje zaczela pod jakas inna nazwa od opryskow upraw w delcie Mississipi w latach 20-tych.

Napisano
Dnia 3.07.2018 o 23:58, Patipitts napisał:

Nie wiem czy to ci pomoże, ale mnie sie udało uzyskać odszkodowanie ze względów wymienionych jako okoliczności nie uprawniających do uzyskania tego odszkodowania, co prawda nie były to względy techniczne a strajk pilotów a linia to nie był lot a Air France ale one chyba sa w jakiejs spółce (w sumie czesc tego lotu miałam w locie, tak mi koleś z AF przebukowal), dostałam 600€ i argumentowałam sie tak ze maja 2 tyg na powiadomienie cie o fakcie przebukowania a mnie poinformowali dzien przed. Ja zleciłam cały proces zewnętrznej firmie, chcesz to podam ci na priv, ale jest gdzies cały wątek o tym tu na forum. Jednak cała szopka trwała 2 lata, wiec nie wiem czy ci sie chce, ja to zrobiłam dla zasady bo mnie wkurzyli to niech bulą.

Poproszę, kuzynka sie zawzięła i mowi ze nawet jak to zajmie 5 to i tak sprobuje ;) 

Napisano

Mój rejs LO 15 który miał się odbyć 3 lipca z Warszawy do NY za pośrednictwem PLL LOT został odwołany na kilka godzin przed właśnie przez to że dwa dreamlinery są uziemione. Czy należy mi się za to odszkodowanie? Lot zasłania się że nie bo to nie z ich winy... Co o tym myślicie? Skoro od 27 czerwca są uziemiona a ja miałem lecieć 3 lipca to był cały tydzień żeby się na to przygotować a i tak odwołali na kilka godzin przed wylotem.

Napisano

Wg mnie należy ci się odszkodowanie. Jeśli przewoźnik nie ma odpowiednio dużej floty maszyn do obsługi swoich rejsów to czyja miałaby to być wina?

Napisano

Jeden z pasażerów który leciał do NY za pośrednictwem lotu dostał taka odpowiedz na zgłoszoną reklamacje. Ja na swoją jeszcze czekam ale sądzę że będzie taka sama bo i powód jest taki sam wg tego co dowiedziałem się pracowników linii. Pasażer dodał to zdjęcie na fb lotu z zapytaniem co dalej... - komentarz po niedługim czasie został usunięty przez lot. (mało pochlebny dla firmy)

36846140_1992714810740586_7774698676223475712_n.jpg

Napisano

To akurat co LOT (ktory ogolnie jest wyjatkowo gowniana linia)  napisal w powyzszej wiadomosci jest w 100% zgodne z prawda. Pisalem gdzies o tym w ktoryms watku.

Napisano

Esencją istnienia Lotu są loty miedzykontynentalne. Im wystarczy że latają do Hameryki i  klikajcie narody, spóźnienia, odwołania lotów to Pikuś, diety wzięte. Korzystając z renty monopolistycznej, pasażerów mają w nosie bo jako jedyni latają bez przesiadek, dla naprawdę wielu osób ma znaczenie obsługa po polsku choćby i niegrzeczna.. Gdyby zechciał latać do Wawy jakiś Amerykański przewoźnik już byłby płacz. 

Zaczęli latać do Chin i było ślicznie, w ramach współpracy zwyczaj wymaga wpuszczenie tamtejszego przewodnika i wielu korzystając z możliwości wyboru korzysta z usług Air China.

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...