Skocz do zawartości

Promocje linii lotniczych


maciopa

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, andyopole napisał:

Mojego kolegę spotkał dopust Boży. Pod koniec stycznia przyleciała (Delta/KLM) do niego teściowa na trzy miesiace. Wczoraj, na dwa tygodnie przed powrotem sami scancellowali jej bilet i odeslali pieniądze. No i z wizyty Wielkanocnej zrobi się Christmasowa. Jutro będę się z nim widział to dopytam, jeśli nie zapomnę,  ile oddali.

Ha! No to rzeczywiscie dopust...

Jesli to byl KLM no to byloby to ciekawe jak szybko sie uwineli, ale mysle, ze mogl to byc bilet Delty i to Delta oddala, prefix 006 przed ticket number, KLMu to 074, od tego zalezy kto dostal wczesniej Twoje pieniadze.

Bo po tej stronie Atlantyku w trakcie tego kryzysu Air France KLM okazali sie byc najwiekszymi dziadami z trojki sojuszy, jesli wrecz nie zlodzejami. I do tego bezczelnymi. Otwarcie pisza, ze normalnie pieniadze klienci by dostali, ale ze sytuacja lotnictwa jest trudna, to nikt nie dostanie nic, nawet jak ticket byl refundable! No jop twoju mac... A sytuacja klientow to niby jaka jest - latwa? Po co w takim razie jest prawo? Tylko na latwe czasy?

Rzady obu panstw, na czele z Francuzami, ktorzy przeciez sa zawsze pierwsi do pouczania wszystkich dookola... dzis linie wspieraja, otwarcie ignoruja unijne prawo i jeszcze daja rodzimym firmom dotacje... "Bo to taka piekna marka"...

Banksterzy, wlacznie z francuskim Amexem ktory nie robi juz nawet charback'ow, uznaja, ze nieoprocentowane pozyczki zwyklych ludzi dla korporacji, a czesto sa to tysiace euro jesli mowa o wielu bookingach czy rodzinnych wakacjach, ze pozegnanie sie z tymi pieniedzmi na rok, jesli nie na zawsze, to jest wszystko ok!

Ja stracilem niewiele, ale wkurzyli mnie niezle. Czekali do ostatniej chwili z odwolaniem lotu (choc fizycznie nie lataja do nas od tygodnii i nie planuja przynajmniej do maja) liczac, ze ja sam odwolam, bo wtedy juz inne zasady i mogliby moje pieniadze zatrzymac zgodnie z prawem. Schowali na stronie formularz na refund. Prawnie musi gdzies byc, ale nie sposob go bylo znalezc, dopiero na Twitterze ludzie zaczeli sie linkiem dzielic.

No a teraz booking z konta zniknal calkiem, pieniedzy nie ma, vouchera tez nie ma... a w odpowiedzi na pytania dostajesz PR-owe "copy paste" z tego co jest na ich stronie... No po prostu - "Nie mamy pana plaszcza, i co nam pan zrobi???" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 189
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź
21 godzin temu, andyopole napisał:

Mojego kolegę spotkał dopust Boży. Pod koniec stycznia przyleciała (Delta/KLM) do niego teściowa na trzy miesiace. Wczoraj, na dwa tygodnie przed powrotem sami scancellowali jej bilet i odeslali pieniądze. No i z wizyty Wielkanocnej zrobi się Christmasowa. Jutro będę się z nim widział to dopytam, jeśli nie zapomnę,  ile oddali.

Wiele sie nie dowiedzialem. Bilet byl kupowany w DELTA na trase WAW-AMS-PDX I nazad. Mailem przyszla informacja ze bilet powrotny jest scancellowany a pieniadze wysla na konto CC. Jednak nie bylo czasu sprawdzac statementu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...
4 godziny temu, ilon napisał:

Wynalazl ktos ostatnio jakies fajne promki? Niekoniecznie do Polski, ale gdziekolwiek gdzie nas moga wpuscic? :P 

Mexico perhaps? Nie wiem czy wpuszczaja, ale promocja jest. Z Waszyngtonu do resortu w Puerto Vallarta za około 300 dolarów, pewnie taniej na jakichś turystycznych stronach gdzie można zabookować razem z hotelem.

Lipiec - Listopad. Weekend, długi weekend, vacation, Your wish is their desire!

A96D5261-D024-45E3-9FE6-943EF50149DB.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W chwili obecnej nie polecam rezerwować przez jakiekolwiek biura typu third party. W razie odwołania lotu czy innych przygód dopiero 24 godziny przed lotem opiekę nad pasażerem obejmuje linia lotnicza, do tego momentu, w jakiejkolwiek sprawie, w 99% przypadków każą ci użerać się biurem. Nie każcie mi opowiadać skąd to wiem. Może od czasu naszej wycieczki do Barcelony coś się zmieniło, ale ja zawsze teraz kupuję bilety i rezerwuję pokój na oficjalnych stronach linii lotniczych czy hotelu.

Z tego co wiem Expedia i Orbitz (wersje US) są ok i mają 24/7 customer service.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Jackie napisał:

W chwili obecnej nie polecam rezerwować przez jakiekolwiek biura typu third party. W razie odwołania lotu czy innych przygód dopiero 24 godziny przed lotem opiekę nad pasażerem obejmuje linia lotnicza, do tego momentu, w jakiejkolwiek sprawie, w 99% przypadków każą ci użerać się biurem. Nie każcie mi opowiadać skąd to wiem. Może od czasu naszej wycieczki do Barcelony coś się zmieniło, ale ja zawsze teraz kupuję bilety i rezerwuję pokój na oficjalnych stronach linii lotniczych czy hotelu.

Z tego co wiem Expedia i Orbitz (wersje US) są ok i mają 24/7 customer service.

Ja w sumie podobnie - sporo podróżuję (służbowo i prywatnie, Europa i loty EU-USA), i chyba nigdy jeszcze nie bookowałam lotu przez pośrednika. Jedyne co, to hotele przez pośredników (tutaj zwykle booking.com & hotels.com) - wygodniej mi się ich szuka (wrzucam określoną lokalizację i wybieram co mi w oko wpadnie) no i czasem jakieś darmowe noce przy iluś rezerwacjach wpadną. Sporadycznie przez pośrednika wypożyczam auto.

Nie wiem jak wy, ale ja tym pośrednikom jakoś nie do końca ufam. Fakt, czasami maja taniej, ale to są grosze i zwykle w przypadku problemów jest niezbyt kolorowo, a na liniach lotniczych czy wypożyczalniach jeszcze nigdy się nie zawiodłam.

A z drugiej strony siostra sobie chwali i uwielbia Kiwi.com ;) 

 

5 godzin temu, ilon napisał:

Wynalazl ktos ostatnio jakies fajne promki? Niekoniecznie do Polski, ale gdziekolwiek gdzie nas moga wpuscic? :P 

@ilon to chyba za wielkiego wyboru nie ma co? :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, andyopole napisał:

Ta granica chyba zamknieta jest, podobnie jak z Canada. Chyba ze jako parcel z UPSem…  :)

No nie wiem jak bardzo Ilon jest zdeterminowana... :)

Co do granic to nie wiem, tak jak wspomniałem -  nie sprawdzałem, ale jak ktoś chce zaryzykować  „kredyt” dla linii lotniczych to w ciągu najbliższych kilku miesięcy to promocje będą. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Jackie napisał:

W chwili obecnej nie polecam rezerwować przez jakiekolwiek biura typu third party. W razie odwołania lotu czy innych przygód dopiero 24 godziny przed lotem opiekę nad pasażerem obejmuje linia lotnicza, do tego momentu, w jakiejkolwiek sprawie, w 99% przypadków każą ci użerać się biurem. Nie każcie mi opowiadać skąd to wiem. Może od czasu naszej wycieczki do Barcelony coś się zmieniło, ale ja zawsze teraz kupuję bilety i rezerwuję pokój na oficjalnych stronach linii lotniczych czy hotelu.

Ja pracuje dla sieci hotelow i potwierdzam - jak ktos ma rezerwacje przez jakiekolwiek 3rd party i dzwoni z jakimkolwiek problemem/zwrotem/odwolaniem to odsylamy u kogokolwiek byla rezerwacja. Czasami jest to bardziej uciazliwe i zazwyczaj zajmuje wiecej czasu. Ale czasem przez 3rd party idzie znalezc cos taniej niz u samego zrodla.

11 minut temu, rzecze1 napisał:

No nie wiem jak bardzo Ilon jest zdeterminowana... :) 

Podrozowanie zapakowana w karton UPS brzmi swietnie, co mi tam - tylko po tej calej kwarantannie to ja sie moge nie zmiescic :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...