andyopole Napisano 23 Września 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Września 2017 No i utknąłem w Warszawie. Zatrzasneli mi Gate przed nosem. Następny lot za trzy godziny, hub z Bożej łaski... Nie leciałem LOTEM od 1988 roku i przez następne 30 lat już nie polecę napewno, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RobertNYc Napisano 23 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Września 2017 10 godzin temu, karina napisał: To teraz ja jako osoba malo znajaca sie na elektronice. Przybywam z problemem/pytaniem - opisze "na chlopski rozum" i gdyby mi ktos wyjasnil rowniez ta sama metoda co moge/powinnam zrobic, bylabym wdzieczna. Otoz przeszlam z Verizon do T-mobile kilka miesiecy temu. Do tego kupilam Galaxy S7 Edge. After honeymoon, czyli po jakis 4 miesiacach, z telefonem zaczely sie dziac cuda: to, ze wczesniej mi przerywalo kiedy jechalam i rozmawialam to juz sie przyzwyczailam, ale teraz ktos do mnie dzwoni - ja te osobe slysze, oni mnie nie. Jesli zadzwoni ktos po raz drugi badz trzeci - czasem uda mi sie polaczyc. Nie ma natomiast problemow z wysylaniem wiadomosci. Poszlam do Tmobile, stwierdzili, ze niby wszystko ok i ze moze tel sam sie wycisza czasami ?! Tyle, ze teraz jest to jakies 80% polaczen na dzien kiedy nie jestem w stanie nikogo slyszec. Podobnie z nawigacja - non stop "searching for network" kiedy moj tel pokazuj mi wszystkie kreski, ze niby super polaczenie. I jeszcze cos - na poczatku bateria trzymala mi super - teraz jesli wyjade z domu ze 100% naladowanym tel, w ciagu 45 minut z wlaczona nawigacja (jesli mi sie uda wlaczyc Waze), moj tel pada.. I teraz juz zglupialam - czy zmienic telefon, czy wrocic do Verizon.. Najgorsze, ze ja ludzi nie slysze... albo przerywa mi i pisze "call ended"... Nie ma żadnych wątpliwości że jest to problem z (kiepskiej jakości ) telefonem. Zamiast Scheissunga, proponuję kupno Apple iPhone-używam telefony tej firmy od 10 lat. I jak dotąd-są niezawodne. Polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KaeR Napisano 23 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Września 2017 Karina, ja coś napiszę później, bo będę poza domem. Sam walczyłem z T-Mobile i żeby im udowodnić, że to ich problem wymieniłem note 5 na S8. Polecam włożyć kartę do innego telefonu i zobaczyć czy dalej jest problem z połączeniem. Nowy iPhone ma nie być do końca kompatybilny z siecią T-Mobile. T-Mobile kupił nowe częstotliwości i iPhone nie będzie ich obsługiwał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RobertNYc Napisano 23 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Września 2017 1 godzinę temu, KaeR napisał: Karina, ja coś napiszę później, bo będę poza domem. Sam walczyłem z T-Mobile i żeby im udowodnić, że to ich problem wymieniłem note 5 na S8. Polecam włożyć kartę do innego telefonu i zobaczyć czy dalej jest problem z połączeniem. Nowy iPhone ma nie być do końca kompatybilny z siecią T-Mobile. T-Mobile kupił nowe częstotliwości i iPhone nie będzie ich obsługiwał. Masz na myśli pasmo 71-600MHz tj T-Mobile LTE Extended, które w pełni ma być gotowe w 2020r, a którego główną zaletą jest lepszy zasięg wewnątrz budynków. To fakt-nowy iPhone 8 a nawet X, nprawdopodobie nie będzie obsługiwał tego pasma, ale z drugiej strony-jesli chodzi o Androida- to wcale nie jest lepiej. Jedynym telefonem który na chwilę obecną działa w 600Mhz jest LG V30. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jackie Napisano 23 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Września 2017 8 godzin temu, andyopole napisał: Nie leciałem LOTEM od 1988 roku i przez następne 30 lat już nie polecę napewno, Witaj w klubie. Zasrany LOT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
haneczka019 Napisano 23 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Września 2017 9 godzin temu, andyopole napisał: No i utknąłem w Warszawie. Zatrzasneli mi Gate przed nosem. Następny lot za trzy godziny, hub z Bożej łaski... Nie leciałem LOTEM od 1988 roku i przez następne 30 lat już nie polecę napewno, Nas kusiło trochę jak były promocje w LOT, żeby kupić u nich bilety, na przyszły rok do LA, ale w końcu kupiliśmy u innych przewoźników... i chyba całe szczęście... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kzielu Napisano 23 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Września 2017 10 godzin temu, andyopole napisał: No i utknąłem w Warszawie. Zatrzasneli mi Gate przed nosem. Następny lot za trzy godziny, hub z Bożej łaski... Nie leciałem LOTEM od 1988 roku i przez następne 30 lat już nie polecę napewno, A nie mówiłem / pisałem ? Dokąd z WAW leciałeś ? Słabo utknąć po długim locie, szczegolnie w WAW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jkb Napisano 24 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Września 2017 Dnia 9/22/2017 o 18:04, karina napisał: To teraz ja jako osoba malo znajaca sie na elektronice. Przybywam z problemem/pytaniem - opisze "na chlopski rozum" i gdyby mi ktos wyjasnil rowniez ta sama metoda co moge/powinnam zrobic, bylabym wdzieczna. Otoz przeszlam z Verizon do T-mobile kilka miesiecy temu. Do tego kupilam Galaxy S7 Edge. After honeymoon, czyli po jakis 4 miesiacach, z telefonem zaczely sie dziac cuda: to, ze wczesniej mi przerywalo kiedy jechalam i rozmawialam to juz sie przyzwyczailam, ale teraz ktos do mnie dzwoni - ja te osobe slysze, oni mnie nie. Jesli zadzwoni ktos po raz drugi badz trzeci - czasem uda mi sie polaczyc. Nie ma natomiast problemow z wysylaniem wiadomosci. Poszlam do Tmobile, stwierdzili, ze niby wszystko ok i ze moze tel sam sie wycisza czasami ?! Tyle, ze teraz jest to jakies 80% polaczen na dzien kiedy nie jestem w stanie nikogo slyszec. Podobnie z nawigacja - non stop "searching for network" kiedy moj tel pokazuj mi wszystkie kreski, ze niby super polaczenie. I jeszcze cos - na poczatku bateria trzymala mi super - teraz jesli wyjade z domu ze 100% naladowanym tel, w ciagu 45 minut z wlaczona nawigacja (jesli mi sie uda wlaczyc Waze), moj tel pada.. I teraz juz zglupialam - czy zmienic telefon, czy wrocic do Verizon.. Najgorsze, ze ja ludzi nie slysze... albo przerywa mi i pisze "call ended"... Zrob factory reset i zobacz, czy problem zniknie. 20 godzin temu, RobertNYc napisał: Nie ma żadnych wątpliwości że jest to problem z (kiepskiej jakości ) telefonem. Zamiast Scheissunga, proponuję kupno Apple iPhone-używam telefony tej firmy od 10 lat. I jak dotąd-są niezawodne. Polecam. Jezeli chcesz byc 2-3 lata technologicznie za Samsungiem / androidem, tez polecam iPhonea. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joanna30 Napisano 24 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Września 2017 10 godzin temu, kzielu napisał: A nie mówiłem / pisałem ? Dokąd z WAW leciałeś ? Słabo utknąć po długim locie, szczegolnie w WAW. Pewnie do Wrocka, jeśli dobrze pamiętam Andy poszedł w moje ślady Ja co prawda nie LOTem bo AF, ale też utknęłam w Wawce na trasie do Wrocka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kzielu Napisano 24 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano 24 Września 2017 11 godzin temu, jkb napisał: Jezeli chcesz byc 2-3 lata technologicznie za Samsungiem / androidem, tez polecam iPhonea. Dodali właśnie wireless charging, tylko 5 lat po konkurencji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.