Skocz do zawartości

Recommended Posts

49 minut temu, kibicsoccera napisał:

Mam znajomego, ktorego zone jest w USA nielegalnie. On się stara o zielona kartę przez prace. Adwokat powiedział mu ze jak on dostanie zielona kartę to ona może aplikować o waiver (trzeba sporo kasy za to zapłacić), i trwa to jakieś 6 miesięcy i ona tez dostanie zielona kartę... prawda to? 

Nieprawda i on nie dostanie żadnej zielonej karty jeżeli przebywa nielegalnie. Wygląda na typową ściemę niekompetentnego adwokata...

Edytowane przez kzielu

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

9 minut temu, kzielu napisał:

Nieprawda i on nie dostanie żadnej zielonej karty jeżeli przebywa nielegalnie. Wygląda na typową ściemę niekompetentnego adwokata...

norma, chce wyciagnac kase, a potem rozlozyc rece i powiedziec: " niestety prosze panstwa, ale sie nie udalo. Pieniedzy Wam oddac nie moge bo koszty postepowania. "

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
5 godzin temu, kibicsoccera napisał:

Mam znajomego, ktorego zone jest w USA nielegalnie. On się stara o zielona kartę przez prace. Adwokat powiedział mu ze jak on dostanie zielona kartę to ona może aplikować o waiver (trzeba sporo kasy za to zapłacić), i trwa to jakieś 6 miesięcy i ona tez dostanie zielona kartę... prawda to? 

sporo tzn ile? Znając język to pełno jest historii na necie o waiver kto co może i czy się uda oraz jaki to może być koszt. Jednym się udaje innym nie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

16 godzin temu, kzielu napisał:

Nieprawda i on nie dostanie żadnej zielonej karty jeżeli przebywa nielegalnie. Wygląda na typową ściemę niekompetentnego adwokata...

On jest legalnie. Tylko ona nie jest. Dobrze zawsze zapytać na tym forum :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Problemem moze byc, ze maz nie ma obywatelstwa, a tylko GC... i nawet po zdobyciu obywatelstwa bylby "naturalized" citizen, a nie rodowity. Z tego co slyszlam -- i co sie czyta na forach Visa Journey -- ze jest trudniej o waiver jezeli maz/zona nie sa rodowici amerykanie. Bo przeciez maz nie MUSI tu mieszkac, wiec malzenistwo moze byc razem poza terenem USA.

No i nie zapominajmy, ze administracja w Washingtonie jest teraz znacznie bardziej ostro nastawiona na nielegalnych. Mozliwie, ze bedzie trudniej o jakikolwiek waiver. 

Edytowane przez katlia

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
21 minut temu, kibicsoccera napisał:

On jest legalnie. Tylko ona nie jest. Dobrze zawsze zapytać na tym forum :)

A dobra - nie przeczytalem. Wiec zona nie dostanie - musi miec legalny status zeby dostac GC. Co do kosztow waivera - one sa scisle okreslone przez USCIS wiec to ze "duzo kosztuje" to bajka.... Natomiast zaden waiver bez wyjezdzania jej nie pomoze, jedyne co moze jej pomoc to czekanie na to az maz zostanie obywatelem - co potrwa 5 lat od momentu otrzymania GC.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×