Jump to content
cclaudia

Koronawirus a Loteria Wizowa

Recommended Posts

Gorzej jak używają go jako chusteczkę do nosa - wskakiwanie pod prysznic za każdym razem jak kichniesz może nie być praktyczne ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 godziny temu, mcpear napisał:

Gorzej jak używają go jako chusteczkę do nosa - wskakiwanie pod prysznic za każdym razem jak kichniesz może nie być praktyczne ;)

Uzywanie tp do nosa jest dobre moze przez jeden dzień, jak więcej to masz wrażenie, że używasz papieru sciernego...no ale co kto lubi :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minut temu, pelasia napisał:

Uzywanie tp do nosa jest dobre moze przez jeden dzień, jak więcej to masz wrażenie, że używasz papieru sciernego...no ale co kto lubi :P

Zawsze to lepsze niż gazeta gdy chusteczek zabraknie. Poza tym, pozostaje niezawodny rękaw. :D

Nie wiem czy się przeslyszalem, byłem daleko od TV.

Podobno Trump już złapał wirusa i wzywają ludzi, którzy mu podawali rękę dziś. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 minutę temu, andyopole napisał:

Podobno Trump już złapał wirusa i wzywają ludzi, którzy mu podawali rękę dziś. 

Obmacywal sie z brazylijskim rzecznikiem prasowym ktory zostal zdiagnozowany. Jak sie zarazi, to to bedzie najlepszy w historii swiata przypadek na istnienie karmy - ktora w przypadku tego wirusa poki co dziala dosc niezawodnie...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, kzielu napisał:

Obmacywal sie z brazylijskim rzecznikiem prasowym 

LOL

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, kzielu napisał:

Obmacywal sie z brazylijskim rzecznikiem prasowym ktory zostal zdiagnozowany. Jak sie zarazi, to to bedzie najlepszy w historii swiata przypadek na istnienie karmy - ktora w przypadku tego wirusa poki co dziala dosc niezawodnie...

Na razie najlepszy to był przypadek tego koszykarza, który tak obmacywał stół i mikrofony :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dnia 12.03.2020 o 01:21, mcpear napisał:

Teoretycznie jak wylosowaliście zieloną kartę to aby wyjechać do USA aby ją aktywować musicie wpierw wyjechać na 15+ dni do UK (albo innego nie zakazanego kraju) po czym macie prawo wjechać do USA. problem będzie jeśli ten kraj "15 dniowej kwarantanny" podczas tych 15 dni zostanie zbanowany, wówczas musicie szukać innego "kraju kwarantanny" na kolejne 15 dni.

 

Po fejsie krążą już opowieści ludzi którzy przylecieli z UK. Ponoć jak kupisz osobny bilet który zaczyna się w UK to żadnej kwarantanny nie ma.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, pelasia napisał:

A ludzie szaleją z tym TP jakby conajmniej bez niego to już koniec świata.

No.. koniec nie koniec... ale wczoraj rozmawiałem z rodziną z Polski i papieru toaletowego u nich w powiecie juz nie kupisz... Zatem butalna rzeczywistosc jest taka, ze zostają im gazety, których w dzisiejszych czasach przeciez nie jest wiele... lub prysznic... co tez nie jest podejrzewam czynnością przyjemną...

Cywilizację i dumę buduje się dziesiątki, czasem setki lat... a upada ona  - w odpowiednich okolicznościach - w dwa tygodnie, jeśli nie w kilka dni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Jackie napisał:

 

Po fejsie krążą już opowieści ludzi którzy przylecieli z UK. Ponoć jak kupisz osobny bilet który zaczyna się w UK to żadnej kwarantanny nie ma.

No ale ten ban zaczyna sie dzisiaj od polnocy dopiero, to chyba raczej jak juz dolecieli to nie musieli kombinowac.

edit - chyba, ze z Chin czy innego Iranu przylecieli

Edited by vlade

Share this post


Link to post
Share on other sites

13 minut temu, vlade napisał:

No ale ten ban zaczyna sie dzisiaj od polnocy dopiero, to chyba raczej jak juz dolecieli to nie musieli kombinowac.

edit - chyba, ze z Chin czy innego Iranu przylecieli

Zaczął się dziś o 00:01 (noc z czwartku na piątek). Jeśli ktoś przyleciał dziś, to ban rzeczywiście obszedł. Wszystko odbyło się na wariata, w najblizszym czasie byc moze takie loopholes zaczną zatykac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...